فقر آهن باعث چه مشکلاتی در کودکان می‌شود؟ رئیس فراکسیون کارگری: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی همین امسال انجام می‌شود عواقب و تأثیرات منفی فریادزدن بر سر کودکان توضیحات رئیس سازمان مدارس درباره انواع شهریه در مدارس غیردولتی رشد ۱۴ درصدی پرواز‌های فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد در اردیبهشت ‌۱۴۰۳ نسبت‌به مدت مشابه پارسال عرضه دارو از هرنوع در عطاری‌ها پیگیرد قانونی دارد پیش‌بینی رگبار باران و کاهش دما در برخی استان‌ها (۶ تیر ۱۴۰۳) توصیه‌هایی جهت پیشگیری از گرمازدگی استفاده از طب ایرانی برای کاهش وزن بدون بازگشت افزایش یک‌میلیون‌تومانی حقوق ماهانه بازنشستگان از فروردین ۱۴۰۳ + جزئیات غربالگری بیماری HIV در مراکز مشاوره رفتاری تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد  افزایش برخورد با پزشکان قلابی در مشهد قتل خونین مرد جوان به دست سگ‌گردان! زن جوان با قرص لاغری همسرش را به قتل رساند رفتارهای مخرب در مواجهه با فرزندان بزرگسال این خوراکی خوشمزه و رنگارنک کبد کودکان را تهدید می کند کشف بیش از ۳ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک عطاری درمشهد (۵ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

امکان سفر کاملا ریلی بین مشهد، تهران و قم تا کربلا

  • کد خبر: ۱۸۲۵۴۲
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
امکان سفر کاملا ریلی بین مشهد، تهران و قم تا کربلا
مدیرعامل راه‌آهن گفت: در صورت اتصال خط ریلی شلمچه - بصره، مردم می‌توانند به‌صورت کاملا ریلی بین شهرهای مشهد، تهران و قم در ایران و کربلا در عراق سفر کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، سید میعاد صالحی اظهار داشت: با حضور مقامات عالی رتبه ایرانی از جمله معاون اول ریاست جمهوری و وزیر راه و شهرسازی و همچنین نخست وزیر و وزیر حمل و نقل عراق، نقطه عطفی در روند ساخت این مسیر ریلی ایجاد شده است.

وی با حضور در یک برنامه تلویزیونی ادامه داد: طرف عراقی نیز، نقشه به‌روزشده مسیر را به‌طور رسمی تحویل جمهوری اسلامی ایران داده است و طبق آن، حدود ۳۶ کیلومتر، طول مسیر است و به امید خدا ظرف ۱۸ ماه بتوانیم بخش مین‌روبی و همچنین بخش احداث مسیر را با همکاری طرف عراقی به پیش ببریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی در رابطه با احداث پل در این مسیر اضافه کرد: به این جهت که در کنار بخشی از این پل، باید امکان کشتیرانی نیز وجود داشته باشد، این پل به صورت آسانسوری طراحی شده است و با توجه به مطالعات ژئوتکنیکی صورت گرفته، پیش‌بینی می‌شود بین ۱۸ ماه تا ۲ سال کار احداث آن به طول انجامد.

وی تاکید کرد: راه‌اندازی مسیر ریلی مستقیم مشهد، تهران، کربلا می‌تواند موجب تحول در سبک زندگی زیارتی زائرین ایرانی شود؛ در صورت اتصال خط ریلی شلمچه - بصره، از مبدا مشهد، تهران و قم، مردم به‌طور مستقیم تا کربلای معلی، طی مسیر دارند، زائران عراقی نیز می‌توانند به‌طور کاملا ریلی، از عراق به شهر‌های تهران، قم و مشهد دسترسی پیدا کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->