داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

بدهی ۸۷۱ میلیارد تومانی استقلال!

  • کد خبر: ۱۸۲۷۰۳
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
  • ۳
بدهی ۸۷۱ میلیارد تومانی استقلال!
مدیرعامل باشگاه استقلال رقم بدهی انباشته این باشگاه را تا ۳۱ تیر ۱۴۰۲ اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی خطیر در برنامه فوتبال برتر با اشاره به صورت‌های مالی تا سال منتهی به ۳۱ تیر ۱۴۰۲ عنوان کرد: بهای تمام شده درآمد‌های عملیاتی ما نزدیک به ۵۴۷ میلیارد تومان است که از این مبلغ، نزدیک به ۴۷۰ میلیارد هزینه حق الزحمه بازیکنان و کادرفنی است؛ یعنی نزدیک ۸۵ تا ۹۰ درصد که این رقم برای پارسال است.

او یادآور شد: جالب است که میزان درآمد باشگاه استقلال حدود ۶۰ میلیارد تومان است. باشگاه بزرگ استقلال پارسال نزدیک ۵۵۰ میلیارد هزینه کرده، ولی درآمد کمی داشته است.

مدیرعامل باشگاه استقلال اضافه کرد: میزان بدهی انباشته استقلال ۸۷۱ میلیارد تومان تا ۳۱ تیر ۱۴۰۲ است که این نشان می‌دهد وضعیت باشگاه استقلال چندان خوب نیست!

خطیر عنوان کرد: نمی‌دانم در این وضعیت که شما ۴۷۰ میلیارد حق الزحمه از سال قبل دارید و طبیعتا اگر حداقل ۲۰ درصد برای فصل جدید بخواهد اضافه شود، چه اتفاقی می‌افتد؟


او ادامه داد: در این فصل قانون سقف قرارداد آمد، در حالی که سقف ما نزدیک به ۳۱۰ میلیارد است؛ از سوی دیگر باید ۵۵۰ میلیارد را مدیریت می‌کردیم و قانون هم رعایت می‌شد که کارمان را سخت می‌کرد و از سوی دیگر هوادار هم فشار می‌آورد که می‌گوید من از تیمم قهرمانی می‌خواهم و به هیچ مسئله‌ای توجهی ندارم. هوادار به من می‌گوید اگر نمی‌توانستی کاری کنی چرا آمدی؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
0
0
اقای خطیر اگر هم بخای کار مثبتی انجام بدهی با وجود کسی مثل نکونام که هم قدرت طلب و هم پول پرست است نمیتوانی. اخر کار هم نتیجه نگیری تمام کاسه کوزه ها را سر شما خراب میکند.
سهراب آبیدل
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
ب لونگی جماعت ارتباطی نداره !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
0
0
اگر میخواهید جایی را تخریب کنید مدیر بله قربان گو دولتی استخدام کنید ، باشگاه را منحل کنید هم خود هم ما را خلاص کنید ، فقط زحمت بکشید امتیاز پخش بازی‌های لیگ عربستان را خریداری کنید ، حداقل یه فوتبال درست حسابی ببینیم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->