سپاهان مدافع استقلال را جایگزین رضاییان کرد | حردانی طلایی پوش شد بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس + عکس و فیلم دروازه‌بان استقلال در راه اراک قرارداد بیرانوند با تراکتور امضا شد + عکس سامان فلاح استقلالی شد + عکس ۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا(ع) + فیلم ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود
سرخط خبرها

بدهی ۸۷۱ میلیارد تومانی استقلال!

  • کد خبر: ۱۸۲۷۰۳
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
  • ۳
بدهی ۸۷۱ میلیارد تومانی استقلال!
مدیرعامل باشگاه استقلال رقم بدهی انباشته این باشگاه را تا ۳۱ تیر ۱۴۰۲ اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی خطیر در برنامه فوتبال برتر با اشاره به صورت‌های مالی تا سال منتهی به ۳۱ تیر ۱۴۰۲ عنوان کرد: بهای تمام شده درآمد‌های عملیاتی ما نزدیک به ۵۴۷ میلیارد تومان است که از این مبلغ، نزدیک به ۴۷۰ میلیارد هزینه حق الزحمه بازیکنان و کادرفنی است؛ یعنی نزدیک ۸۵ تا ۹۰ درصد که این رقم برای پارسال است.

او یادآور شد: جالب است که میزان درآمد باشگاه استقلال حدود ۶۰ میلیارد تومان است. باشگاه بزرگ استقلال پارسال نزدیک ۵۵۰ میلیارد هزینه کرده، ولی درآمد کمی داشته است.

مدیرعامل باشگاه استقلال اضافه کرد: میزان بدهی انباشته استقلال ۸۷۱ میلیارد تومان تا ۳۱ تیر ۱۴۰۲ است که این نشان می‌دهد وضعیت باشگاه استقلال چندان خوب نیست!

خطیر عنوان کرد: نمی‌دانم در این وضعیت که شما ۴۷۰ میلیارد حق الزحمه از سال قبل دارید و طبیعتا اگر حداقل ۲۰ درصد برای فصل جدید بخواهد اضافه شود، چه اتفاقی می‌افتد؟


او ادامه داد: در این فصل قانون سقف قرارداد آمد، در حالی که سقف ما نزدیک به ۳۱۰ میلیارد است؛ از سوی دیگر باید ۵۵۰ میلیارد را مدیریت می‌کردیم و قانون هم رعایت می‌شد که کارمان را سخت می‌کرد و از سوی دیگر هوادار هم فشار می‌آورد که می‌گوید من از تیمم قهرمانی می‌خواهم و به هیچ مسئله‌ای توجهی ندارم. هوادار به من می‌گوید اگر نمی‌توانستی کاری کنی چرا آمدی؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
0
0
اقای خطیر اگر هم بخای کار مثبتی انجام بدهی با وجود کسی مثل نکونام که هم قدرت طلب و هم پول پرست است نمیتوانی. اخر کار هم نتیجه نگیری تمام کاسه کوزه ها را سر شما خراب میکند.
سهراب آبیدل
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
ب لونگی جماعت ارتباطی نداره !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
0
0
اگر میخواهید جایی را تخریب کنید مدیر بله قربان گو دولتی استخدام کنید ، باشگاه را منحل کنید هم خود هم ما را خلاص کنید ، فقط زحمت بکشید امتیاز پخش بازی‌های لیگ عربستان را خریداری کنید ، حداقل یه فوتبال درست حسابی ببینیم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->