خراسان رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف مواد غدایی احتکار شده در کاشمر به ارزش ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد
سرخط خبرها

نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزگاری به زودی اعلام می‌شود+ جزئیات

  • کد خبر: ۱۸۳۱۰۶
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزگاری به زودی اعلام می‌شود+ جزئیات
بنتایج نهایی پذیرفته شدگان این آزمون به زودی اعلام می‌شود و علت تأخیر در اعلام نتایج نهایی آزمون آموزگاری تا کنون، تأیید صحت فرآیند این آزمون توسط سازمان اداری و استخدامی کشور بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، امسال وزارت آموزش و پرورش برای جذب آموزگار ظرفیت ۲۸ هزار نفری از سازمان اداری و استخدامی دریافت کرد.

با این حال حدودا سه برابر ظرفیت یعنی حدود ۶۰ هزار نفر برای ارزیابی تکمیلی فراخوانده شدند.

از سوی دیگر نحوه جذب آموزگار نیز امسال متفاوت بود و به مصاحبه شفاهی صرف اکتفا نشد و چهار ابزار مصاحبه، ارائه شفاهی، ایفای نقش و مطالعه موردی و بحث گروهی برای ارزیابی داوطلبان در نظر گرفته شد و ارزیابان صلاحیت و شایستگی تمامی داوطلبان فراخوانده شده را با سنجه‌های مشخصی در مرحله ارزیابی تکمیلی احراز کردند.

باید گفت در این آزمون برای حدود ۱۷ هزار شغل محل رقابت جدی وجود داشت چراکه بنا بر اعلام مسئولین وزارت آموزش و پرورش درحالی برای ۲۸ هزار ظرفیت جذب آموزگار در این آزمون، ۶۰ هزار نفر ارزیابی تکمیلی شدند که نهایتا و پس از انجام ارزیابی تکمیلی داوطلبان بیش از ۱۱ هزار شغل محل در کل کشور برای زنان و مردان خالی ماند.

همچنین بیش از ۲۰۰۰ ردیف شغل محل برای مردان نیز در تهران خالی مانده است که یکی از علل آن بیشتر بودن آموزگار خانم در رشته‌های مرتبط با شغل آموزگاری و کمبود دانش آموخته آقا در این رشته‌ها است.

پیش از این زمان اعلام نتایج نهایی آزمون آموزگاری انتهای نیمه اول شهریور عنوان شده بود؛ اما اکنون مدیر پروژه آزمون استخدامی آموزگاری ۱۴۰۲ وزارت آموزش و پرورش اظهار کرده است که نتایج نهایی پذیرفته شدگان این آزمون به زودی اعلام می‌شود و علت تأخیر در اعلام نتایج تا کنون تأیید صحت فرایند آزمون توسط سازمان اداری و استخدامی کشور بوده است.

بنا بر اطلاعیه منتشر شده در شبکه شاد، سجاد صدیقی مدیر پروژه‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش ضمن عذرخواهی از داوطلبان بابت تأخیر چند روزه در اعلام نتایج آزمون استخدامی، بیان کرد: نمرات ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری برای سازمان سنجش آموزش کشور ارسال شده است و به زودی نتایج اعلام خواهد شد.

وی علت تأخیر در اعلام نتایج را تأیید صحت فرایند آزمون توسط ناظر یعنی سازمان اداری و استخدامی کشور دانست و گفت: با توجه به تغییرات جدی، جدید بودن و طراحی دانش پایه برای اولین بار در آزمون استخدامی آموزگاری امسال در راستای شایسته‌گزینی و عدالت محوری، برگزاری و جمع بندی این آزمون، زمان بیشتری را به خود اختصاص داد.

صدیقی افزود: تمام تلاش ستاد اجرایی آزمون استخدامی آموزگاری وزارت آموزش و پرورش بر این بود که ارزیابی تکمیلی امسال علی‌رغم تغییرات جدی خود، به بهترین شکل ممکن و عادلانه، برگزار شود.

منبع: ایسنا

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->