کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

برگزاری ششمین جشن سالانه «موسیقی ما»

  • کد خبر: ۱۸۳۴۸
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
برگزاری ششمین جشن سالانه «موسیقی ما»
تاریخ و مکان جدید برگزاری ششمین جشن سالانه «موسیقی ما» مشخص شد.
به گزارش شهرآرانیوز، تالار وحدت تهران در روز دوازدهم اسفند میزبان ششمین دوره این رویداد با شعار جشن همدلی اهالی موسیقی ایران خواهد بود. این در حالی است که قرار بود ششمین جشن همدلی اهالی موسیقی ایران روز دوم آذر در رویال هال تهران برگزار شود، اما تاریخ آن به تعویق افتاد. در ادامه با وجود پیگیری‌های ستاد برگزاری این مراسم، اتفاقات تلخ ماه‌های اخیر باعث شد تا برای اولین‌بار برگزاری این مراسم با همکاری بنیاد رودکی در ماه اسفند باشد.

در ششمین جشن سالانه «موسیقی ما» از هنرمندان برگزیده موسیقی ایران در سال ۹۷ تقدیر به عمل می‌آید. چندی پیش هم نامزد‌های ششمین جشن سالانه «موسیقی ما» معرفی شدند. نامزد‌های این رویداد هنرمندان یا گروه‌هایی هستند که از طریق نظرسنجی سالانه «موسیقی ما» و با نظر مردم و اهالی موسیقی انتخاب شده‌اند. چندی پیش هم نامزد‌های ششمین جشن سالانه «موسیقی ما» در قالب ویدیو‌هایی با حضور بازیگران سرشناس سینمای ایران معرفی شدند.

اما یکی از مهمترین بخش‌های جشن همدلی اهالی موسیقی ایران تقدیر از اساتید سرشناس موسیقی ایران است. در سال‌های گذشته جمعی از اساتید سرشناس سبک‌های مختلف موسیقی به پاس یک عمر فعالیت هنری در این جشن مورد تقدیر قرار گرفته‌اند. همچنین یکی دیگر از بخش‌های جشن همدلی موسیقی ایران هم اهدای جایزه ویژه برای قدردانی از زحمات هنرمندان باسابقه است.
 
برگزاری ششمین جشن سالانه «موسیقی ما»
 
منبع: ستاد برگزاری ششمین جشن سالانه «موسیقی ما»
گزارش خطا
برچسب ها: موسیقی ما
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->