ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان «زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم رکوردی تازه برای مشهد ثبت شد اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در مشهد برگزار شد + فیلم برپایی خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد کریمدادی: چشم انداز ۲۵ ساله در مدیریت آب مشهدمقدس ترسیم شده است فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه‌های سطحی فاصله بگیریم
سرخط خبرها

برپایی غرفه خدمات هوشمند شهروندی در عرصه میدان شهدای مشهد

  • کد خبر: ۱۸۳۷۸۷
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
برپایی غرفه خدمات هوشمند شهروندی در عرصه میدان شهدای مشهد
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: امسال نیز مشابه سنوات گذشته سازمان فاوا غرفه‌هایی با حضور اپراتور‌های ایرانسل، همراه اول و تعمیرات موبایل در عرصه میدان شهدا برپا می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا سمیعی در خصوص اقدامات سازمان فاوا در دهه پایانی صفر اظهار کرد: امسال تعامل گسترده‌ای با معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد برقرار کرده‌ایم تا اقداماتی که آن‌ها برنامه ریزی کردند را در سامانه‌های مورد نظر عملیاتی کنیم.

وی افزود: به موازات این تعامل از ظرفیت‌های نمایشگر‌ها در سطح شهر جهت اطلاع رسانی‌های لازم به زائران استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با اشاره به برپایی غرفه در عرصه میدان شهدا، گفت: غرفه‌های اپراتور‌های ایرانسل و همراه اول و تعمیرات موبایل از جمله این موارد است.

وی تاکید کرد: در روز‌های پایانی صفر مسابقه‌ای به صورت روزانه در اپلیکیشن شهر من برگزار می‌شود که به تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه جایزه داده خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با اشاره به دیگر اقدامات اضافه کرد: همچنین در عرصه میدان شهدا مکانی برای نصب اپلیکیشن شهر من و راهنمای استفاده از آن در نظر گرفته شده است و همچنین محلی برای شارژ موبایل زائران نیز پیش بینی شده است.

وی با اشاره به نصب ایستگاه‌های شارژ من کارت در عرصه میدان شهدا، تاکید کرد: در نقشه همراه مشهد سعی کردیم لیست مکان‌هایی همچون مراکز ارزاق عمومی، مراکز اسکان، پارکینگ‌های موقت، سرویس بهداشتی و ... را بروز رسانی کنیم و با هماهنگی معاونت فرهنگی سامانه اسکان اضطراری جهت رفاه حال زائران در حال آماده‌سازی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->