از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی بر پرده سینما مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح محبوبیت در استقلال رفتار عجیب و تکراری هواداران فوتبال ایران | گزینه خارجی استقلال منتفی شد؟ عمر خربین در راه تراکتور؟ استقلال مجمع مشورتی ندارد استقلال جرایم مربیان را نمی‌دهد اردوی استقلال در حوالی مرز ایران! سرگرمی جدید سرمربی سابق استقلال خداحافظی احساسی عبدالکریم حسن از هواداران پرسپولیس + عکس حضور طارمی در ترکیب اصلی اینتر در دیداری دوستانه تعداد کشتی‌گیران هر قاره در المپیک پاریس مشخص شد | حسن یزدانی نماد کشتی آسیا وضعیت مبهم بازیکنان پرسپولیس | گاریدو کی لیست مازاد می‌دهد؟ ۲ سهمیه خارجی پرسپولیس و سپاهان می‌سوزد؟ مذاکره مستقیم گاریدو با ستاره مراکشی
سرخط خبرها

۵ داور خراسان رضوی برای لیست بین‌المللی دعوت شدند

  • کد خبر: ۱۸۳۹۱۴
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴
۵ داور خراسان رضوی برای لیست بین‌المللی دعوت شدند
مهسا محمدجانی، سمانه یوسف‌آبادی، سمانه اخگر اسلامیه، امین زاهدی و صادق ناصریان از خراسان‌رضوی کاندیدای حضور در لیست داوران بین‌المللی ۲۰۲۴ شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه شریف، نایب رییس بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص آخرین وضعیت داوران خراسانی اظهار کرد: حضور ۳ داور بانوی خراسانی در لیست کاندیدا‌های بین‌المللی، اتفاقی ویژه برای فوتبال خراسان است و قطعا این اتفاق منجر به رشد داوری خراسان خواهدشد. این موفقیت در وهله اول حاصل زحمات خود این داوران است و باید به مهسا محمدجانی، سمانه یوسف‌آبادی و سمانه اخگر اسلامیه تبریک گفت و امیدوارم با موفقیت در این کلاس، به افتخار بین‌المللی نائل شوند.

وی افزود: بابت این اتفاق باید از انسیه خباز مافی‌نژاد هم تشکر کرد که با حمایت خود از داوران باعث این اتفاق مهم شده است. ایشان در دوره فعلی مدیریتی هیات فوتبال همواره در کنار ما بوده و با انتقال تجربیات خود به داوران، نقش ویژه‌ای در این موفقیت داشته است.

شریف گفت: هیات فوتبال خراسان رضوی همواره سعی کرده نگاه برابری به بانوان و آقایان داشته باشد و یکی از دلایل این موفقیت تلاش‌های هیات فوتبال در برگزاری کلاس‌های داوری برای بانوان بوده که همیشه در این کلاس‌ها بهترین شرایط را فراهم کرده است.


نایب رییس بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: بسیار خوشحالم که برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات میان مدت هیات فوتبال خراسان رضوی منجر به این اتفاق شده و امیدوارم با ادامه حمایت‌های اصولی، رییس هیات فوتبال استان اتفاقات بهتری در حوزه بانوان رقم بخورد.

وی افزود: حضور ۳ داور بانو خراسانی در لیست کاندیدا‌های بین‌المللی برای اولین بار اتفاق افتاده و تاکنون بی‌سابقه بوده است و امیدوارم این اتفاق باعث ایجاد انگیزه بیشتر در دیگر داوران و همچنین گرایش بیشتر بانوان به داوری شود.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->