نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد: جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم زاهدی و پرسپولیس بی‌حساب شدند نقل و انتقالات پرسپولیس در گرو حکم درویش زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد کروس و موسیالا رکوردداران جدید یورو ۲۰۲۴ ترکیب احتمالی تیم ملی انگلیس برابر صربستان در یورو ۲۰۲۴ | تمام ستاره‌ها به‌خط می‌شوند حمله به مدافع تیم ملی آلمان به خاطر ذکر «الله اکبر» تاریخ و ساعت بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ | انتظار برای نمایش دو جین ستاره انگلیسی علیپور مشکلی برای پرسپولیسی شدن ندارد
سرخط خبرها

آل کثیر قربانی اختلاف مدیران سپاهان و پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۸۳۹۷۰
  • ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴
آل کثیر قربانی اختلاف مدیران سپاهان و پرسپولیس
مهاجم سابق پرسپولیس قربانی اختلاف مدیران دو باشگاه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، عیسی آل‌کثیر بعد از بازگشت پرفروغی که بعد از مصدومیتش به میادین داشت در تابستان با یک انتخاب اشتباه خودش را به دردسر بزرگی انداخت.

او برای اینکه خودش را در سطح بازیکنان ملی پوش پرسپولیس می دانست حاضر نشد یک میلیارد کمتر از سقف این باشگاه که به ملی‌پوشان اختصاص داشت بگیرد و راهی سپاهان شد. آن هم در شرایطی که تراکتور هم او را می خواست اما در نهایت به خاطر یکی دو میلیارد بیشتر به سپاهانی رفت که شهریار مغانلو و کاوه رضایی را در خط حمله داشت.

عیسی وقتی سپاهان برای ثبت قراردادهای عجیبش به مشکل خورد فهمید که چه اشتباه بزرگی کرده و تصمیم گرفت به پرسپولیس برگردد. او برای این بازگشت تا امروز که آخرین فرصت ارسال لیست آسیایی پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا بود صبر کرد اما سپاهان مانع این انتقال شد. در واقع باشگاه اصفهانی به خاطر اینکه پرسپولیس تقویت نشود حاضر شده همه پول قرارداد عیسی را بدهد.

بدون شک اختلاف مدیران دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس مانع این بازگشت شد و عیسی قربانی این اختلاف شد. هر چند او چوب تصمیم غلطش را هم می خورد چرا که از تیمی که بهترین دورانش را در آن سپری می کرد به خاطر مسائل مالی جدا شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->