۱۰ مورد از حادثه سازترین تخلفات رانندگی| رانندگی با عینک برای چه کسانی اجباری است؟ پسر جوان به جنایتش اعتراف کرد| خفه کردن پدر با کمربند و چاقو زدن به او جزئیات قتل هولناک زن صیغه‌ای به دست نگهبان شب در مشهد سرنوشت باورنکردنی جوان کارتن خواب مشهدی| پدر و مادرم پزشک هستند برخورد ۲ خودرو در جاده مشهد - نیشابور یک فوتی و پنج مصدوم در پی داشت (۱۳ تیر ۱۴۰۳) هشدار: مرگ‌ومیر بیماری هاری به مرز خطر رسیده است انتقال پیکر ۹ نفر از حجاج فوت‌شده به ایران (۱۳ تیر ۱۴۰۳) خروج حدود ۶۰ درصد حجاج ایرانی از مکه (۱۳ تیر ۱۴۰۳) سازمان غذا و دارو هشدار داد: خطر ابتلا به سرطان به علت برنزه کردن پوست یک فوتی و چهار مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در مشهد+تصاویر (۱۳ تیرماه ۱۴۰۳) آیا مصرف مکمل‌های غذایی تاثیری در پیشگیری یا بهبود علائم تب دانگی دارد؟ احکام رتبه‌بندی بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ صادر شد جمع‌آوری ۱۶۲ معتاد متجاهر در مشهد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) واریز علی الحساب ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | بازنشستگان حساب خود را چک کنند (۱۳ تیر ۱۴۰۳) تب دنگی در مشهد سیر افزایشی ندارد | احتمال آلودگی بالا پشه آئدس از شهریور ۱۴۰۳ به سلامتی خود در دهه ۳۰ زندگی اهمیت بیشتری دهید گردشگری شهری ابزاری برای نیل توسعه پایدار دستگیری ۴ شرور در بولوار رسالت مشهد چرا دستکاری جوش‌های «مثلث خطر» صورت ممکن است به قیمت جانمان تمام شود؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

استقبال گسترده زائران و مجاوران از پویش نذر خون در روز‌های پایانی ماه صفر

  • کد خبر: ۱۸۴۳۰۶
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
استقبال گسترده زائران و مجاوران از پویش نذر خون در روز‌های پایانی ماه صفر
مسئول واحد برنامه‌ریزی جذب و نگهداری اهداکنندگان خراسان رضوی از استقبال گسترده زائران و مجاوران از پویش نذر خون در روز‌های پایانی ماه صفر خبر داد.

دکتر محمد شریف‌الحسینی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص فعالیت پایگاه‌های اهدای خون در مشهد طی روز‌های پایانی ماه صفر عنوان کرد: پویش نذر خون از ابتدای ماه محرم آغاز به کار کرده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد. پیش بینی ما این بود که اوج مشارکت زائران و مجاوران در سه روز پایانی ماه صفر رقم بخورد.

وی افزود: از همین رو تخت‌ها و همکاران خود را در ۳ پایگاه مشهد بسیج کردیم. این ۳ پایگاه عبارتند از پایگاه امام رضا (ع) واقع در خیابان دانشگاه، پایگاه امید به عنوان نزدیک‌ترین پایگاه به حرم مطهر رضوی واقع در نبش خیابان آیت‌الله شیرازی ۳ قرار دارد. همچنین پایگاه سوم در ورودی صحن رضوی حرم مطهر نیز قرار دارد.

مسئول واحد برنامه‌ریزی جذب و نگهداری اهداکنندگان خراسان رضوی ادامه داد: خداراشکر مشارکت و استقبال زائران و مجاوران خیلی خوب بوده است. فردا که روز پایانی ماه صفر است، در همین ۳ پایگاه به زائران و مجاوران خدمت‌رسانی خواهیم کرد.

شریف‌الحسینی تصریح کرد: با وجود همراهی مردم در حال حاضر مشکل خاصی برای کمبود گروه‌های خونی نداریم. تمام امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را بسیج کرده‌ایم تا در کنار سایر ارگان‌های خدمات‌رسان استان پوشش‌دهنده نیاز‌های بیمارستانی و خدمت‌رسانی شایسته‌ای به دارندگان نذرخون باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->