سرخط خبرها

برنامه آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌های مشهد اعلام شد

  • کد خبر: ۱۸۴۵۹۱
  • ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
برنامه آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌های مشهد اعلام شد
با توجه اعلام زمان پذیرش دانشجویان جدیدالورود، تعدادی از دانشگاه‌های مشهد از نحوه‌ آغاز کلاس‌ها در نیمسال اول سال تحصیلی جدید خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، معاونت آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد که پیش از این در اطلاعیه‌ای از برگزاری کلیه کلاس‌های این دانشگاه در دو هفته ابتدایی ترم به صورت مجازی خبر داده بود، در اطلاعیه‌ای جدید شروع نیمسال اول سال تحصیلی ١۴٠٢-١۴٠٣ را برای دانشجویان فعلی از ٨ مهرماه و به صورت حضوری اعلام کرد. همچنین کلاس‌های درس دانشجویان جدیدالورود نیز از هفته سوم مهر به صورت حضوری آغاز خواهد شد. 

سید جواد هاشمی، مدیر روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در خصوص زمان آغاز کلاس‌هاس درس این دانشگاه اظهار کرد: بنا به دستورالعمل معاونت آموزشی وزارت بهداشت، کلاس‌های دانشجویان فعلی از ابتدای مهرماه به صورت حضوری آغاز خواهد شد و کلاس‌های دانشجویان جدیدالورود نیز از نیمه مهر امسال به صورت حضوری برگزار می‌گردد. 

وحید حاجیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد نیز با بیان اینکه تصمیم بر برگزاری حضوری کلاس‌هاست گفت: کلاس‌های درس برای دانشجویان فعلی از ابتدای مهرماه و برای دانشجویان جدیدالورود از هفته سوم مهرماه به صورت حضوری برگزار می‌شود. 

سید حسن نبوی، معاون آموزش دانشگاه فنی وحرفه‌ای خراسان رضوی نیز بیان کرد: تمام ۱۸۰ آموزشکده فنی که در کشور زیر نظر دانشگاه فنی و حرفه‌ای هستند از سوم مهرماه به صورت حضوری آموزش‌های خود را آغاز خواهند کرد. 

همچنین بر اساس اطلاعیه اداره آموزش و تحصیلات تکمیلی موسسه آموزش عالی فردوس، کلاس‌های آموزشی این موسسه از ابتدای مهرماه ۱۴۰۲ طبق برنامه اعلام شده به اساتید و انتخاب واحد دانشجویان خواهد بود و زمان شروع کلاس‌های دانشجویان جدیدالورود نیز پس از اعلام اسامی توسط سازمان سنجش و ثبت‌نام، متعاقبا اعلام خواهد شد. 

همچنین سید علی قادری، مدیر روابط عمومی دانشگاه امام رضا(ع) نیز در خصوص نحوه آغاز کلاس‌های این دانشگاه گفت: دانشگاه امام‌ رضا(ع) باتوجه به اعلام قبلی وزارت علوم مبنی بر برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری، برنامه‌ریزی‌های خود را برای شروع آموزش حضوری انجام داده است و از اول مهر کلاس‌ها به صورت حضوری تشکیل می‌شود. برنامه کلاس‌های دانشجویان جدیدالورود نیز متعاقبا اعلام خواهد شد. 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->