این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند  معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به آن است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود آیا ارتباط و دوستی قبل از ازدواج، شناخت کامل را تأمین می‌کند؟ چت‌کردن به جای حرف‌زدن در روابط زناشویی! اختصاصی | تصاویری از آتش‌سوزی شفت گیلان افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌رضوی دل‌درد‌های کودکتان را این‌گونه تسکین دهید کشف لاشه پلنگ در منطقه شکارممنوع شهرستان فریمان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) خصوصیات و معیار‌های کفش مناسب چیست؟ حریق ۴۰ واحد در شهرک امامزاده ابراهیم شفت | آتش سوزی تلفات جانی نداشت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم چگونه شاد باشیم؟ اجازه گرفتن بچه‌ها برای بیرون رفتن از منزل آنچه پیش از نوجوانی باید به فرزندتان آموزش دهید
سرخط خبرها

جزئیات تازه از دستگیری عامل انتحاری در تبریز (۲۶ شهریور ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۴۶۵۶
  • ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
جزئیات تازه از دستگیری عامل انتحاری در تبریز (۲۶ شهریور ۱۴۰۲)
معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی جزئیات دستگیری عامل انتحاری که قصد کشته سازی در بین مردم و پلیس را در تبریز داشت، تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ هاشم شعفی در تشریح این خبر گفت: در ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ همزمان با فراخوان‌های گسترده عناصر ضدانقلاب مبنی بر تجمع و ایجاد ناامنی در کشور یکی از عوامل وابسته به جریانات ضد انقلاب که قصدعملیات انتحاری با هدف کشته سازی در بین مردم و پلیس در سطح شهر تبریز را داشت با هوشیاری ماموران اطلاعاتی و یگان ویژه دستگیر شد.

وی افزود: این فرد که با برنامه ریزی قبلی نسبت به تهیه تعداد کپسول ۱۱ کیلویی و پنج کیلویی و دستکاری آن‌ها و مخدوش نمودن پلاک خودرو با نقشه قبلی قصد ایجاد ناامنی در میدان نماز تبریز را داشت که با دعای خیر مردم حزب الله و شهیدپرور و با عنایات خداوند منان و با هوشیاری عوامل موجود در میدان دشمن به اهداف خود نرسید و در این ماموریت خود ناکام ماندند و یکی از هدف‌های اصلی آن‌ها در کشته‌سازی خنثی شد.

سرهنگ شعفی با بیان این که از این فرد تعداد چهار عددکپسول گاز ۱۱ کیلویی و یک عدد کپسول گاز پنج کیلویی آماده انفجار کشف و ضبط شد، افزود: تحقیقات نکمیلی از متهم در حال انجام است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->