به گزارش شهرآرانیوز، ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیهای اعلام کرد: به آگاهی متقاضیان داوطلبی انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می رساند؛ (الف) برای مشاهده استعلام مدارک از مراجع صادر کننده گواهی، طی بازه زمانی ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ لغایت ۱۴۰۲/۰۷۰۲ از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر به آدرس keshvar.moi.ir مراجعه کنند.
در ادامه این اطلاعیه در بند (ب) آمده است: متقاضیانی که تاییدیه مدارک و اطلاعات آنان از سوی تمامی مراجع مربوطه صادر شده باشد، مجاز به ثبت نام الکترونیکی نهایی (با استفاده از شناسه پیگیری اخذ شده) از تاریخ ۲۷ مهر ماه به مدت هفت روز میباشند.
همچنین در بند (ج) تاکید شده است: متقاضیانی که مدارک و یا اطلاعات آنان از سوی مرجع یا مراجعی مورد تایید قرار نگرفته باشد، میتوانند اعتراض خود را در بازده زمانی مندرج در بند (الف) ثبت نموده و مدارک لازم را در درگاه مذکور بارگذاری کنند.
براساس این اطلاعیه کلیه موارد اعلام شده از طریق رایانه قابل انجام است.
لازم به ذکر است، متقاضیان مشمول بند (ج) پس از ثبت اعتراض، میتوانند به مراجع مربوطه مراجعه کرده و جهت رفع نقص مدرک مورد نظر اقدام کنند. در صورت تایید مدرک مورد نظر، مرجع رسیدگی کننده فرصت دارد تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ نظر خود را به ستاد انتخابات کشور اعلام کنند.