امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند
سرخط خبرها

بازداشت سارقان معتاد در مشهد

  • کد خبر: ۱۸۵۶۹۹
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
بازداشت سارقان معتاد در مشهد
بررسی اعترافات متهمان نشان داد که آن‌ها در یک پاتوق اعتیاد با یکدیگر آشنا شده و همانجا نقشه‌های سرقت را طراحی کرده‌اند و هر دو اعتیاد شدیدی به موادمخدر دارند.

به گزارش شهرآرانیوز مرد جوان از خماری به خودش می‌پیچید. حال و روز خوشی نداشت، او به اتهام سرقت از خودرو شهروندان با تلاش پلیس مشهد و دستور ویژه قاضی حسینی، بازپرس شعبه ۴۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، دستگیر شده بود. او از شدت خماری بدون هیچ، چون وچرایی هرآنچه پلیس خواسته بود، در اختیارشان گذاشت از جمله نقشه‌های سرقتی که از پای منقل شروع شده بود.

رسیدگی به این پرونده در پی گزارش چند فقره سرقت قطعات خودرو در محدوده خیابان مفتح، علیمردانی و وحید با دستور سرهنگ احمد نگهبان، فرمانده انتظامی مشهد، آغاز شد و مأموران کلانتری میرزا کوچک‌خان وارد این سیاه‌چاله بی‌انتها شدند.

مأموران با بررسی دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت، یک دستگاه سواری پراید پلاک‌مخدوش را که سارقان از آن در سرقت‌ها استفاده کرده بودند، شناسایی کردند.

گروه رسیدگی‌کننده پرونده، ابتدا مالک خودرو را که فردی سابقه‌دار است شناسایی و پس از کسب مجوز‌های قضایی در اقدامی ضربتی و غافل‌گیرانه او را دستگیر کردند.

راز سیاه در لانه فساد

در بازرسی از مخفیگاه متهم در محدوده خیابان چمن، تعداد زیادی قطعات خودرو شامل سه حلقه لاستیک زاپاس، رینگ، جک خودرو، رادیات کولر، جعبه ابزارآلات، دریل شار‍ژی، تعدادی آینه‌بغل خودرو پراید، آینه جلو، زنجیر چرخ، تعداد زیادی کابل رابط باتری، تعدادی کابل رابط کامپیوتر و ۳۰ بست باتری قیچی‌شده خودرو به همراه ابزارآلات سرقت و مقادیری مواد‌مخدر صنعتی کشف کردند.

متهم سی‌وسه ساله در چندین مرحله بازجویی در رویارویی با ادله و مستندات کشف شده از مخفیگاهش، لب به اعتراف گشود و به ۴۸‌فقره سرقت باتری خودرو‌های پراید و تیبا در محدوده بولوار‌های شهید رستمی، چمن، مفتح، علیمردانی، ستایش، ولایت، نسترن و بولوار مصلی با همدستی دوست چهل‌وهشت ساله‌اش اعتراف کرد.

با لورفتن هویت متهم دیگر این پرونده، پلیس این فرد را در یک پاتوق اعتیاد شناسایی و دستگیر کرد. از این مخفیگاه نیز دو باتری خودرو کشف شد.

از پای منقل تا زندان

بررسی اعترافات متهمان نشان داد که آن‌ها در یک پاتوق اعتیاد با یکدیگر آشنا شده و همانجا نقشه‌های سرقت را طراحی کرده‌اند و هر دو اعتیاد شدیدی به موادمخدر دارند. یکی از نکات مهم پرونده، موضوع انتخاب خودرو‌ها بود که سارقان بیشتر به‌سراغ خودرو‌های پراید و تیبایی می‌رفته‌اند که تجهیزات ایمنی نداشته‌اند.

آن‌ها که بیشتر باتری خودرو‌ها را ربوده بودند، هر باتری را به مبلغی بین ۴۰۰‌تا ۵۰۰‌هزار تومان به افراد مال‌خر می‌فروخته‌اند. متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->