فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد وزیر ارشاد: سال گذشته ۱۲۰هزار مجوز کتاب صادر شد ویدئو | فیلمبرداری فصل دوم سریال «Wednesday» آغاز شد + تیزر «ایزابل هوپر» رئیس هیات داوران ونیز شد مدیرمسئول روزنامه شهرآرا: سبک زندگی و اثرات تهاجم فرهنگی، دغدغه مشترک رسانه‌های ایران و عراق است برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودک‌و‌نوجوان در مشهد + فیلم (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) گام جدی برای تقویت تعاملات رسانه‌ای میان ایران و عراق سخنان جنجالی «کیانوش عیاری» درباره پرداخت دستمزد عواملش واکنش محمدرضا شهبازی، مجری «پاورقی» به ماجرای خبر اخراجش از تلویزیون «گودزیلا منهای یک» هم‌زمان با پخش جهانی در شبکه نمایش خانگی «آبی روشن» با بازی مهران غفوریان و مهران احمدی در راه سینما جایزه نتپک بیست‌وپنجمین جشنواره جئونجو کره جنوبی برای «گیج گاه» شاعر «سمرقند»: نمایشگاه، کتاب را به دست مخاطب خاص می‌رساند «باران کوثری» سه داستان کوتاه را برای نابینایان خواند اولین کتاب بازیگر «عطرآلود» در نمایشگاه کتاب آغاز به کار سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران
سرخط خبرها

«لواندوفسکی-ناشناس» در شبکه نمایش خانگی توزیع شد

  • کد خبر: ۱۸۵۷۷۸
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
«لواندوفسکی-ناشناس» در شبکه نمایش خانگی توزیع شد
مستند ورزشی «لواندوفسکی-ناشناس» Lewandowski Nieznany به کارگردانی ماچیک کوالچوک با دوبله اختصاصی و به صورت رایگان و انحصاری در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ این پلتفرم مجموعه‌ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد و این روز‌ها مستند ورزشی «لواندوفسکی-ناشناس» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

این مستند ورزشی محصول ۲۰۲۳ لهستان به کارگردانی ماچیک کوالچوک است که در سرویس آمازون پرایم ویدئو پخش شده است. این مستند درباره زندگی پسر جوان لهستانی است که با وجود شروعی پر از دست‌انداز و ناکامی‌های مختلف به یکی از بهترین بازیکنان فوتبال زمان خود تبدیل می‌شود. این مستند زندگی نامه مسیری را که رابرت لواندوفسکی از شهر کوچکی در لهستان طی کرده تا تبدیل به یکی از بهترین فوتبالیست‌های زمان خود شود را نشان می‌دهد. مردی که هرگز به توانایی‌های خود شک نکرده است.

لواندوفسکی یکی از بزرگ‌ترین و بهترین بازیکنان چند سال اخیر دنیای فوتبال است که جایزه بهترین گلزن برتر جهان را نیز کسب کرده است. او به عنوان سفیر حسن نیت یونیسف نیز منصوب شده است و بازیکنی است که به امور بشردوستانه نیز می‌پردازد.

در مستند زندگی‌نامه «لواندوفسکی-ناشناس» تیاگو آلکانتارا، زبیگنیو بونیک، هانس-دیتر فلیک، خانواده و دوستان نزدیک رابرت، از جمله فوتبالیست‌ها و مربیان کلاس جهانی، توضیح می‌دهند که او چگونه بازی امروز را تعریف می‌کند.

مستند «لواندوفسکی – ناشناس» که امتیاز ۶ را در سایت IMDb به دست آورده به صورت رایگان و با دوبله اختصاصی با مدت زمان یک ساعت و ۲۳ دقیقه در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است.

منبع: صبا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->