نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

استقلال خلوت شد

  • کد خبر: ۱۸۵۸
  • ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
استقلال خلوت شد
اردوی این‌روزهای آبی‌پوشان در ترکیه با 13 بازیکن اصلی پیگیری می‌شود

استقلال لیگ نوزدهم خلوت‌تر و کم‌بازیکن‌تر از همیشه تمرینات خود را برای شروع لیگ نوزدهم در ترکیه استارت زده است. فصل قبل شفر تیمی را آماده لیگ هجدهم کرد که در هر پست تعداد بازیکن زیادی داشت. در آن فصل پیش‌بینی ترکیب استقلال بسیار سخت بود؛ اما استراماچونی درحالی استقلال را تحویل گرفته است که این تیم 16 بازیکن فصل گذشته خود را از دست داده و تنها 6 بازیکن جذب کرده است و همین‌مسئله باعث شده آبی‌ها بسیار کم‌بازیکن‌تر از فصل پیش شوند و در بعضی از پست‌ها به جذب بازیکن نیاز مبرم داشته باشند. تمرین این‌روزهای استقلال در ترکیه با 13 بازیکن اصلی به‌اضافه چند بازیکن جوان برگزار می‌شود که این تعداد بسیار کمتر از حد انتظار است؛ آن‌هم برای تیمی که باید به 6 سال ناکامی در قهرمانی لیگ برتر پایان بدهد.


حکومت حسینی در قفس توری
استقلال در سال‌های اخیر همیشه 2 دروازه‌بان آماده را در اختیار داشته است. بعد از جدایی مهدی رحمتی از استقلال، حسینی به دروازه‌بان اول استقلال تبدیل شده است؛ اما ظاهرا باشگاه قصد جذب دروازه‌بان دوم را ندارد و قرار است مهدی نوراللهی، گلر سوم استقلال در فصل گذشته، این فصل به‌عنوان دروازه‌بان دوم در این تیم فعالیت کند. همچنین گلر سوم استقلال انصاری است، دروازه‌بانی که از رده‌های پایه به تیم اصلی اضافه شده است.


دفاع وسط؛ 2 ستاره بدون جانشین
استقلال در چند سال گذشته همیشه ستاره‌های مهمی در پست دفاع وسط داشته است؛ جایی‌که بازیکنانی مثل پژمان منتظری، روزبه چشمی، محمد دانشگر، مجید حسینی، رابسون جانواریو، پادوانی و حتی آرمین سهرابیان برای قرارگرفتن در ترکیب با هم رقابت داشتند. اما شرایط در این فصل متفاوت است. استقلال درحال‌حاضر محمد دانشگر و سیاوش یزدانی را به‌عنوان 2 مهره اصلی در اختیار دارد و به نظر بازیکنانی مثل شاهین طاهرخانی، سینا خادم‌پور و میلاد باقری فاصله زیادی با این 2 بازیکن دارند و کارشان برای قرار‌گرفتن در ترکیب اصلی بسیار سخت است.


وریا غفوری تنهاستاره پست دفاع راست
وریا غفوری تنهابازیکن قابل‌اتکای استراماچونی در سمت راست است. فصل پیش این بازیکن در سمت راست بازیکنانی مثل خسرو حیدری، فرشاد محمدی‌مهر و حتی منتظری را در سمت راست می‌دید؛ اما حالا هیچ‌کدام از این بازیکنان در استقلال حضور ندارند!


زکی‌پور، تنهادفاع چپ استقلال
میلاد زکی‌پور بازیکنی است که در سال‌های گذشته با بازیکنانی مثل نورافکن، میثم تیموری و آرمین سهرابیان برای قرارگرفتن در ترکیب اصلی رقابت کرده است؛ اما این فصل شرایط طوری برای استقلال رقم خورده است که او تنهادفاع‌چپ حاضر در اردوی آبی‌هاست.


هافبک دفاعی و تنها یک بازیکن
استقلال در چند سال گذشته همیشه باکیفیت‌ترین بازیکنان را در پست هافبک دفاعی در اختیار داشته است؛ اما در این فصل روزبه چشمی از استقلال جدا شده، علی کریمی هنوز قراردادش را تمدید نکرده است و فرشید باقری هم مصدوم است و به شروع فصل نمی‌رسد تا مسعود ریگی فعلا تنهابازیکن حاضر در اردوی آبی‌ها باشد.


پست هافبک تهاجمی خلوت‌تر از همیشه
استقلال در پست هافبک تهاجمی (وینگر و هافبک پشت مهاجم) علی دشتی، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، رضا آذری، زکریان مرادی و بلبلی را در اختیار دارد که نشان می‌دهد خط آتش استقلال بسیار کم‌تعدادتر از سال‌های گذشته است. البته به این نام‌ها باید آرش رضاوند را هم اضافه کرد که فعلا در اردوی تیم ملی حضور دارد و قرار است از تهران به تمرین آبی‌ها اضافه شود. دراین‌بین مهدی قائدی هم‌اکنون در اردوی تیم امید حضور دارد و با اضافه‌شدن او خط هافبک‌تهاجمی استقلال شکل بهتری به خود می‌گیرد.


خط حمله با 1+2 بازیکن
خط حمله استقلال فصل قبل پرترافیک‌ترین بخش استقلال بود، جایی که بازیکنانی مثل روح‌ا... باقری، منشا، ایسما، تبریزی و صیادمنش برای قرارگرفتن در ترکیب با هم رقابت داشتند؛ اما از بین این بازیکنان تنها مرتضی تبریزی در استقلال مانده و دیاباته با آبی‌ها قرارداد امضا کرده است. از طرف دیگر سجاد آقایی به‌عنوان بازیکن جوان، شانس خود را برای قرارگرفتن در ترکیب اصلی جست‌وجو می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->