نتایج رسمی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + تعداد رای‌های مسعود پزشکیان و سعید جلیلی نتایج غیررسمی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ زمان قانونی اخذ رأی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در مشهد به پایان رسید + ویدئو پایان رسمی رأی‌گیری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ و آغاز شمارش آرا میزان مشارکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ چقدر بود؟ + جزئیات افزایش ۲۰ درصدی مشارکت ایرانیان خارج از کشور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ویدئو | روایت خبرنگاران از اتاق وضعیت فرمانداری مشهد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری بازدید نماینده ویژه ستاد انتخابات ریاست جمهوری در خراسان رضوی از شعبات اخذ رای شهرستان‌های استان حضور ۱۷ صندوق سیار اخذ رأی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی  شیخ نعیم قاسم: حزب‌الله برای بدترین سناریوها آماده‌ است ترامپ: شبکه ای‌بی‌سی نیوز «اخبار جعلی» منتشر می‌کند حداکثر زمان شادی مردم مشهد برای انتخاب رئیس‌جمهور تا اذان مغرب شنبه (۱۶ تیر ۱۴۰۳) است ویدئو | اعتراف خبرنگار بی‌بی‌سی به وحشی‌گری عناصر ضد انقلاب نسبت به شرکت کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری رییس بازرسی انتخابات خراسان رضوی: مراکز شعب اخذ رای از سلامت و امنیت کامل برخوردار است انتخابات دور دوم ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تا چه ساعتی تمدید شد؟ اعزام صندوق‌های سیار برای رأی‌گیری از توان‌خواهان و افراد سالمند در مشهد + فیلم رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: درخواست داشته‌ایم زمان اخذ رأی در استان تمدید شود+ فیلم پوشش گسترده شبکه پهپادی ارتش جمهوری اسلامی در مرزهای شرقی کشور + ویدئو
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

رژیم صهیونیستی به غزه حمله پهپادی کرد | تقابل غزه با بالن‌های آتش‌زا

  • کد خبر: ۱۸۵۸۱۶
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹
رژیم صهیونیستی به غزه حمله پهپادی کرد | تقابل غزه با بالن‌های آتش‌زا
غزه برای چندمین بار در روزهای گذشته شاهد حمله پهپادی رژیم صهیونیستی بود و فلسطینیان ساکن غزه نیز برای دهمین روز پیاپی در شرق این باریکه دست به تظاهرات اعتراضی زدند.

به گزارش شهرآرانیوز، رژیم صهیونیستی با استفاده از پهپاد‌های خود ۲ موضع مبارزان مقاومت در شرق شهر غزه را بمباران کرد. طی چند روز گذشته این چندمین بار است که نوار غزه شاهد حملات پهپادی رژیم صهیونیستی بوده است.

منابع محلی گزارش دادند که رژیم صهیونیستی در حملات پهپادی جدید خود ۲ برج دیده‌بانی مبارزان مقاومت در شرق نوار غزه را بمباران کرده، اما موفق نشده تلفاتی را به رزمندگان مقاومت وارد کند.

این در حالی است که اقدامات مقاومتی جوانان فلسطینی و برگزاری تظاهرات اعتراضی از سوی آنان در شرق غزه و مرز میان این باریکه و اراضی اشغالی امروز نیز برای دهمین روز پیاپی ادامه داشته و فلسطینیان در این منطقه دست به تظاهرات زده‌اند.

منابع محلی گزارش دادند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی از داخل مواضع و خودرو‌های زرهی خود به سوی ده‌ها فلسطینی که در این مناطق دست به تظاهرات زده بودند تیراندازی کرده و به سوی آنان گلوله گاز اشک‌آور پرتاب کرده‌اند.

این منابع اعلام کردند که بر اثر تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به سوی جوانان فلسطینی ۲ نفر از آنان زخمی شدند. همچنین در نتیجه پرتاب گاز اشک‌آور از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سوی تظاهرات‌کنندگان فلسطینی چندین نفر دچار حالت خفگی شدند.

همچنین در منطقه ملکه واقع در شرق نوار غزه، نظامیان صهیونیست آمبولانس‌های فلسطینی و خبرنگاران را با گلوله گاز اشک‌آور هدف قرار دادند.

از سوی دیگر جوانان فلسطینی تعداد زیادی بالن آتش‌زا را روانه اراضی اشغالی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه کردند. علاوه بر این مبارزان فلسطینی چندین بمب دست‌ساز را در مناطق پیرامونی سیم‌خاردار‌های حایل میان نوار غزه و اراضی اشغالی منفجر کردند.

گفتنی است جوانان فلسطینی ساکن غزه در اعتراض به محاصره غزه و جنایات پیاپی رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین و مقدسات و اسرای فلسطینی این تظاهرات‌ها را برگزار می‌کنند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->