یک تیم پیر در لیگ برتر+عکس| ۳۵ ساله‌های تاثیرگذار فوتبال ایران سلیمی به بازی با فولاد می‌رسد یا نمی‌رسد؟ باشگاه استقلال نیمی از قرارداد بلانکو را پرداخت نکرده است نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی استقلال و فولاد + قیمت و لینک خرید بازی پرسپولیس و هوادار، بدون حضور تماشاگران! برنامه ریزی سازمان لیگ بدون آینده نگری| چرا پیکان میزبان بازی آخر مقابل استقلال شد؟ تاریخ و ساعت بازی سپاهان و مس رفسنجان در لیگ برتر | نویدکیا و سپاهان بهم رسیدند اوسمار: دوست دارم فصل بعد در پرسپولیس بمانم پرداختی استقلال به سسما کامل شد سیل به ورزشگاه میزبان جام جهانی هم رحم نکرد! + عکس برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال | رقابت سرخابی‌ها با رقبا در تهران + عکس ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و هوادار در لیگ برتر فوتبال | اوسمار چشم‌انتظار لغزش نکونام اعلام نامزد‌های برترین بازیکن و مربی جهان در سال ۲۰۲۴ توسط گلوب ساکر | رئال مادرید با بیشترین نماینده علت محرومیت تماشاگران مرد از بازی‌های پرسپولیس و سپاهان چه بود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلورکوزن| تلاش سردار فایده نداشت حضور برهانی در آکادمی استقلال منتفی شد؟| ضیایی به زودی حکم می‌گیرد پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

سامره اختلاف نکونام با باشگاه را تایید کرد

  • کد خبر: ۱۸۵۸۵۶
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
سامره اختلاف نکونام با باشگاه را تایید کرد
علی سامره با بیان اینکه اختلاف نظر‌های نکونام با باشگاه قابل حل است، به نوعی چالش‌ها میان سرمربی و مدیریت این باشگاه را تایید کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از اینکه مدیران باشگاه استقلال مجوز حضور دوستان رسانه‌ای جواد نکونام را به محل تمرین استقلال ندادند، سرمربی آبی‌ها نیز در اقدامی تلافی جویانه مانع از حضور علی سامره در تمرینات شد.  

نکونام به مدیران باشگاه استقلال صراحتا اعلام کرد تا زمانی که مانع از حضور دوستان رسانه‌ای‌اش در تمرین شوند، او نیز اجازه حضور سامره در تمرین استقلال را نخواهد داد.


البته میان او و سامره مشکلی وجود ندارد، اما نکونام تنها به دلیل اینکه باشگاه استقلال را بابت عمل به خواسته‌هایش تحت فشار بگذارد، چنین تصمیمی اتخاذ کرد.

با گذشت دو هفته از منع ورود سامره به محل تمرین استقلال از سوی جواد نکونام صحبت‌های تازه‌ای که از سامره منتشر شده به نوعی هم ماجرا‌های اخیر میان او و نکونام را تایید می‌کند و هم اختلافی که میان مدیریت و سرمربی وجود دارد.

سامره دراین راستا گفته: «: داخل خانواده حرف و حدیث زیادی پیش می‌آید، یک سری شرط و شروط نکونام برای باشگاه گذاشته که قابل حل است و امیدواریم این شروط و مشکلات برطرف شود، نه من با شخص نکونام مشکلی دارم و نه نکونام با شخص من، در فضای مجازی حرف و حدیث ایجاد می‌شود.»

با توجه به اظهارات سامره مشخص است که اختلاف میان نکونام و باشگاه استقلال فراتر از چیزی است که حتی در رسانه‌ها درباره آن صحبت به میان آمده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->