سرخط خبرها

خطیر همچنان در انتظار جلسه با کیومرث هاشمی

  • کد خبر: ۱۸۵۸۶۰
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
خطیر همچنان در انتظار جلسه با کیومرث هاشمی
علی خطیر برای برون رفت از چالش‌های استقلال همچنان منتظر است وزیر ورزش و جوانان او را به حضور بپذیرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، هفته قبل از اینکه کیومرث هاشمی به عنوان وزیر پیشنهادی دولت به مجلس معرفی شود، علی خطیر و دیگر اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در تلاش بودند تا دست کم برای یک بار هم که شده با وزیر احتمالی ورزش و جوانان نشستی را برگزار کنند، اما تلاش مدیران باشگاه استقلال بی نتیجه بود.

خطیر طی این دوران قصد داشت تا قبل از نهایی شدن حضور هاشمی در وزارت ورزش و جوانان به نوعی برنامه‌های خودش را به وزیر آینده بازگو کند و از طرفی مقدمات توافق با اسپانسر را نیز فراهم کند، اما تلاش او هیچ نتیجه‌ای در بر نداشت.


بعد از اینکه مجلس به کیومرث هاشمی رای اعتماد داد خطیر همچنان به دنبال برگزاری نشست با اول شخص ورزش ایران است، اما تا به امروز هیچ توفیقی در این راه به دست نیاورده است.

اما خطیر از جلسه با وزیر ورزش چه منظوری دارد؟ نزدیکان به او معتقدند که مدیر باشگاه استقلال قصد دارد در نشست مشترک با هاشمی از آینده کاری خود در باشگاه استقلال اطمینان حاصل کند و با خیال آسوده به امور باشگاه بپردازد. مدیر باشگاه استقلال می‌داند که وزرا بعد از نشستن روی صندلی وزارت غالبا افرادی را بر مسند حوزه‌های مهم قرار می‌دهند که همسو و هم نظر با او باشند.

با توجه به اینکه خطیر از طرف شخص قربانزاده مورد حمایت قرار گرفت تا به مدیریت باشگاه استقلال برسد، این تردید وجود دارد که مدیر باشگاه استقلال با حضور وزیر جدید دیگر در برنامه‌های وزاتخانه قرار نداشته باشد.

سکوت وزیر جدید ورزش و جوانان درباره آینده کاری مدیران استقلال و همچنین پرسپولیس نه تنها احتمال تغییرات در باشگاه استقلال را قوت بخشیده بلکه احتمال دارد در باشگاه پرسپولیس نیز تحولاتی ایجاد شود.

جالب اینکه درباره مدیر بعدی باشگاه پرسپولیس نام یکی از مدیران سابق که اکنون در حوزه صنعتی فعالیت می‌کند به گوش می‌رسد و درباره استقلال نیز نام یکی، دو گزینه که آن‌ها نیز پیش‌تر در باشگاه استقلال مشغول به فعالیت بودند، به گوش می‌رسد.

آنچه مسلم است خطیر برای اینکه از آینده کاری‌اش در استقلال اطمینان حاصل کند باید تا زمان نشست رو در رو با وزیر جدید منتظر بماند. اما این احتمال هم دور از ذهن نیست که اساسا جلسه‌ای برگزار نشود و کیومرث هاشمی شایعات درباره مدیر جدید استقلال را به واقعیت تبدیل کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->