تعریف ۸۱ پروژه زودبازده برای محلات منطقه ۷ شهرداری مشهدمقدس اعمال تخفیف ۲۲درصدی درصورت پرداخت نقدی بدهی ساختمانی شهرداری مشهد تا پایان تابستان ۱۴۰۳ مطالبات کارکنان و پیمانکاران شهرداری مشهد باید پرداخت شود| هفت‌ساله‌شدن شورای ششم مطالبه عمومی است در صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) درباره کوچه «حاج‌حسن» مشهد که قدمتی ۱۰۰ ساله دارد صدور مجوز استخدام ۵ هزار آتش نشان در سراسر کشور استیضاح شهردار مشهد از دستورکار شورا خارج شد + فیلم کشف جسد بدون هویت در شهرک مهرگان مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و سه‌راه خیام در مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (یکم مرداد ۱۴۰۳) گلایه شهروندان از سرریز آلودگی‌ قصابی‌ها به پیاده رو خیابان آیت الله عبادی مشهد شهرداری بانی پویش‌های فرهنگی | نگاهی به عملکرد موفق پویش «نذر من» در مشهد افزایش مازوت سوزی با کاهش گاز تحویلی به نیروگاه توس مشهد برگزاری کارگاه نقاشی «زیارت رنگ‌ها» با موضوع اربعین در مشهد امامی‌راد: طرقبه‌شاندیز دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهد | گسترش مشهد به سمت طرقبه‌شاندیز معضلات فراوانی درپی دارد اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ فرماندار مشهدمقدس: امروز در نقطه‌نقطه شهر، پروژه فعال وجود دارد شهردار مشهدمقدس: بوستان جهان‌شهر، بزرگ‌ترین پارک شهر است پروژه جهان‌شهر؛ مهم‌ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث ۱۳ پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس درباره مزرعه تاریخی «سرده» و قناتی که مشهدی‌ها را سیراب می‌کرد
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: وحدت یک نیاز قطعی برای پیشرفت و تعالی است

  • کد خبر: ۱۸۶۷۲۵
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
استاندار خراسان رضوی: وحدت یک نیاز قطعی برای پیشرفت و تعالی است
استاندار خراسان رضوی در جمع ائمه جماعات و معتمدان اهل سنت شهرستان سرخس گفت: همه ما در حفظ وحدت تلاش کنیم، زیرا وحدت یک نیاز قطعی برای پیشرفت و تعالی است.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری عصر امروز در گردهمایی ائمه جماعات و معتمدان اهل سنت شهرستان سرخس اظهار کرد: وحدت در نتیجه یگانه پرستی و اعتقاد به رسالت پیامبر اسلام و‌دین اسلام و قرآن به عنوان یک نعمت به ما داده شده، همه ما در حفظ وحدت تلاش کنیم، زیرا وحدت یک نیاز قطعی برای پیشرفت و تعالی است.  

وی تصریح کرد: اگر وحدت دچار خدشه و تفرقه بشویم، هم ضرر دنیایی خواهیم کرد و هم از نظر مادی و اجتماعی و ملی ضرر می‌کنیم، زیرا موضوع اهمیت زیادی دارد.

نماینده عالی دولت در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اگر حمایت و حضور در صحنه شما نباشند، مسئولان هم نمی‌توانند وظایف خود را انجام‌دهند، زیرا مستلزم پشتیبانی مردمی است. در سرخس نیز رابطه شما مردم با مسئولان رابطه دلی و عینی است. فضای مناسبی در منطقه حاکم است.  

نظری افزود: برای ما تفاوتی ندارد، زیرا هدف و قصد ما دفاع از نظام مقدس است. این نظام هدیه الهی و یادگار شهدا است. این نظام برای اینکه مردم مسیر تعالی را طی کنند مستقر شده است.  

وی ا‌دامه داد: قطعا وقتی ارزش‌ها و قرآن حاکم باشند و همه چیز در مسیر خداوند باشد خیلی از مسائل حل می‌شود. برای ما تفاوتی ندارد که این حفاظت از نظام اسلامی و حرکت مسیر شهدا در چه نقاطی باشد. ما اهدافمان کاملا روشن است و همانطور که در دفاع مقدس مردم نقش اصلی را رقم زدند، در مابقی میدان‌ها به همین ترتیب است و نقش اصلی با مردم است.  

یعقوبعلی نظری گفت: هرجا مردم حضور پیدا کردند اگر مشکل و مسئله‌ای بوده‌حل شده است. الان عرصه حضور، عرصه اقتصادی است و آنچه مهم است تحقق اهداف عالیه و استحکام نظام مقدس که در خدمت به مردم اتفاق می‌افتد.  

نماینده عالی دولت در استان خراسان رضوی گفت: مسائلی که در جلسات برگزار شده مطرح شده را دنبال خواهیم کرد و مسئله گاز در همه روستا‌ها حل خواهد شد.  

وی تاکید کرد: مسئله آب در برخی از روستا‌ها نیز حل خواهد شد و در زمینه گرد و غبار که مشکل اصلی این شهر است، هفته آینده جلسه‌ای برگزار خواهد شد.  
به گفته وی، در حوزه جاده مشهد-سرخس تصمیمات گرفته شده و برابر برنامه و منابع در موعد مقرر یعنی ابتدای سال آینده آماده خواهد شد.  

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: اشتغال به معنی استخدام نیست. کارخانجات ما هم نیاز به نیروی کار دارند و هم ما بیکار داریم. این به این دلیل است که یا مهارت لازم و یا روحیه کاری وجود ندارد. ظرفیت برای کار وجود دارد. حس اشتغال و کار باید برای جوانان ما به وجود بیاید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->