یاوه گویی ترامپ درباره ترور احتمالی خودش و ایران نشست استانداران با حضور وزیر کشور در مشهد برگزار شد شکست خفت بار رژیم صهیونیستی در پروژه غرق کردن تونل‌های غزه کشته‌های ارتش اسراییل به ۶۸۷ نفر رسید هدیه متفاوت دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب به مسعود پزشکیان رهبر معظم انقلاب: جریان جهانی حمایت از فلسطین متاثر از روح انقلاب اسلامی است+فیلم نخست وزیر پاکستان: تهدید‌های تروریستی از کشور‌های همسایه را تحمل نمی‌کنیم عربستان از پروژه‌های بلند پروازانه دست می‌کشد اخلاقی: نباید با مرزبندی میان مجلس و دولت این دو قوه را به سمت تنش ببریم پادشاه اردن پارلمان این کشور را منحل کرد هشدارها درباره تشدید عضوگیری آنلاین داعش از میان نوجوانان اروپا ایران از توافق حاصله در مورد یمن استقبال کرد مدافعان «سوباشی» با رشادت و ازخودگذشتگی، امنیت کشور را حفظ کردند وحیدی: ماندگاری زائران اربعین در کشور عراق بیشتر از ۷ روز نباشد گزینه‌های ریاست کمیسیون اصل ۹۰ مجلس مشخص شدند وزارت دفاع ارمنستان گزارش‌ها درباره امضای قرارداد تسلیحاتی با ایران را تکذیب کرد مقامات آذربایجان و رژیم صهیونیستی درباره مسائل منطقه‌ای گفت‌وگو کردند پوتین با اسد در کاخ کرملین دیدار کرد عملکرد جاوید رحمان به گزارش ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران واکنش وزارت خارجه به سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا
سرخط خبرها

امیرعبداللهیان: کودک‌کشی شاخصه رژیم اشغالگر قدس است

  • کد خبر: ۱۸۶۷۸۷
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
امیرعبداللهیان: کودک‌کشی شاخصه رژیم اشغالگر قدس است
وزیر امور خارجه کشورمان در سالروز شهادت محمد الدره کودک بی‌گناه فلسطینی نوشت: از ابتدای سال ۲۰۲۳ تاکنون ۴۰ کودک فلسطینی توسط رژیم آپارتاید و جعلی صهیونیستی به شهادت رسیدند.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امورخارجه کشورمان با اشاره به سالروز شهادت محمد الدره، کودک فلسطینی در صفحه شخصی خود نوشت: ۲۳ سال از شهادت مظلومانه محمد الدره کودک بی‌گناه فلسطینی می‌گذرد و ۲۳ سال است که مادران فلسطینی هر شب داستان مقاومت او را در گوش فرزندانشان نجوا می‌کنند.

وی همچنین نوشت: از ابتدای سال ۲۰۲۳ تاکنون ۴۰ کودک فلسطینی توسط رژیم آپارتاید و جعلی صهیونیستی به شهادت رسیدند.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: کودک‌کشی شاخصه این رژیم است.

روز ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) مصادف است روز کودک فلسطینی که به مناسبت شهادت محمد الدرة، کودک دوازده ساله فلسطینی با تیر مستقیم سربازان رژیم صهیونیستی به این اسم نامگذاری شده است.

روز ۳۰ سپتامبر سال ۲۰۰۰ میلادی در دومین روز آغاز انتفاضه مسجدالاقصی، زمانی که بین سربازان ارتش رژیم صهیونیستی و نیرو‌های دستگاه امنیتی وقت حکومت خودگردان فلسطین، درگیری شدیدی در شهر غزه به وجود آمد، یک پدر و پسر فلسطینی بین میان دو طرف گیر افتادند. با آغاز درگیری پدر پشت یک مانع سیمانی قرار گرفت و فرزند دوازده ساله اش را پشت خود پناه داد. اما نظامیان صهیونیست به او مهلت نمی‌دهند. پدر و پسر هرچه فریاد کمک سر می‌دهند پاسخ آن‌ها جز گلوله نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->