تاریخ و ساعت بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | ایتالیا در قامت مدعی ظاهر می‌شود؟ گاریدو مجوز فعالیت در ایران ندارد! زمان بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی + برنامه کامل حذف ستاره سابق استقلال از فهرست تیم ملی قوت گرفت قلعه نویی: کادرفنی هیچ کمکی به قلعه‌نویی نمی‌کند| تیم ملی پا به سن گذاشته است حسینی در انتظار مجوز بازگشت به استقلال| مغضوب دیروز، محبوب امروز! حضور پرشور جامعه ورزش خراسان‌رضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم آقایی پور بعداز پیشنهاد ۶۰ میلیاردی به استقلال لژیونر شد وزیر ورزش رای خود را به صندوق انداخت + ویدیو گل‌محمدی به دنبال دروازه‌بان پرسپولیسی یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران علی نعمتی به تراکتور نه گفت؟ پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است
سرخط خبرها

خطیر: بدهی نمی‌گذارم!

  • کد خبر: ۱۸۶۸۳۵
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
خطیر: بدهی نمی‌گذارم!
مدیرعامل استقلال وعده داد همانند مدیران قبلی این باشگاه هیچ بدهی‌ای برای آینده نخواهد گذاشت.

به گزارش شهرآرانیوز، مشکلات مالی استقلال همچنان ادامه دارد و جالب اینکه با شکایت‌های صورت گرفته از سوی بازیکنان و مربیان سابق هرروز بدهی جدیدی به مدیران باشگاه تحمیل می‌شود.

علی خطیر مدیرعامل استقلال در مصاحبه شب گذشته خود ضمن گلایه از پرداخت نشدن مطالبات رافائل سیلوا مدافع برزیلی سابق که منجر به صدور حکم سنگین علیه باشگاه شده، اعلام کرد که این اتفاقات به دلیل اقدامات مدیران سابق استقلال است.

مدیرعامل استقلال بعد از صحبت درباره پرداخت نشدن بدهی‌ها در زمان مدیران قبلی صحبت می‌کرد، یکی از خبرنگاران از او سوال جالبی پرسید: «شما بعد از جدایی از استقلال برای آیندگان بدهی نمی‌گذارید؟»


خطیر در پاسخ به این پرسش وعده داد که در زمان جدایی از استقلال هیچ بدهی‌ای نخواهد گذاشت. او این مفهوم را با جمله‌ای جالب به حاضران رساند: «تمام تلاشم این است که اگر مشکلی از باشگاه استقلال را مرتفع نکردم، مشکلی به آن اضافه نکنم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->