آمار‌های اعتیاد در کشور مربوط به دهه ۹۰ است قتل شرور غرب تهران به دست یک مجرم سابقه دار اعترافات تکان دهنده قاتل چاقوکش کارهای مهمی که باید پس از سرقت گوشی انجام دهید قتل پسر همسایه به خاطر یک دختر ربودن زن جوان از خودروی همسرش +جزییات خودکشی متهم به سرقت از صندوق امانات بانک ملی ۱۲ هزار تماس مزاحمتی با آتش‌نشانی مشهد طی یک ماه! دستگیری پسری که مادرش را به خاطر سرزنش دیگران به قتل رساند + عکس موبایل‌قاپ حرفه‌ای در مشهد به دام افتاد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) دستگیری ۱۱ سرشاخه یک شرکت هرمی در مشهد ۱۰ فایده گریه کردن | تا چه حد مجازیم که گریه کنیم؟ انجام مشاوره‌ ژنتیک در مرحله‌ پیش‌ از ازدواج، به همه‌ زوجین توصیه می‌شود درباره لطفعلی خان زند از تاج گذاری تا مرگ | یک تراژدی خون بار در چهار پرده یکی از راه‌های سوء استفاده از قانون معافیت سربازی سد شد آیا ضعف در برقراری ارتباط با دیگران سبب جذب همزیستی با حیوانات می­ شود؟ آداب سفر در فصل گرما جزئیات شهریه مدارس؛ شروع از ۱۰ میلیون تومان | شهریه ۲۵ درصد مدارس بالای ۳۰ میلیون تومان ابتلا به کیست مویی در بین مردان شیوع بیشتری دارد  روایت سرزده از اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد | رد خون
سرخط خبرها

پدیده گرد و غبار در مشهد موقتی است (۱۲ مهر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۷۱۳۷
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
پدیده گرد و غبار در مشهد موقتی است (۱۲ مهر ۱۴۰۲)
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: پدیده گرد و غبار کنونی در کلانشهر مشهد موقتی و بر اثر جریانات جوی رخ داده است.

مهدی اله پور روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار داشت: طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی استان جریانات جوی اخیر منتج به بارندگی می‌شود و به همین دلیل افزایش گرد وغبار قابل مشاهده کنونی در حد یک تا دو ساعت آینده و به صورت محدود برقرار است.

مدیرکل محیط زیست خراسان رضوی بیان کرد: در حال حاضر کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای افراد حساس است و ظرف یکساعت آینده بر حجم گرد و غبار افزوده خواهد شد، اما امیدواریم پیش بینی‌ها محقق شود و بارندگی و تغییرات جوی را طی ساعات آینده تجربه کنیم.

او در خصوص برگزاری کارگروه اضطراری آلودگی هوا‌ی خراسان رضوی نیز گفت: برای وضعیت موقتی فعلی برگزاری کارگروه ضرورت ندارد ضمن اینکه تحت شرایط خاص از جمله ادامه داشتن میانگین شاخص کیفیت هوا با عدد ۲۵۵ برای مدت ۲۴ ساعت است که برگزاری کارگروه را ضروری میکند و هم اکنون حدود نیم ساعت است که شاخص یه عدد ۱۰۷ رسیده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->