زلزله مشهد را لرزاند + جزئیات (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی در خراسان رضوی و مشهد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) | باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد تداوم بارش باران در ۱۷ استان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «یسنا» دختر ناپدید شده ترکمن ربوده شده بود؟ آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | بازنشستگان خواستار افزایش حقوق با رقمی بالاتر از مصوبه مزد هستند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سارقان کابل‌های برق فشار قوی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی درباره درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال موزه‌ها فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند
سرخط خبرها

خودکشی یکی از عاملان قتل مونا حیدری در خوزستان

  • کد خبر: ۱۸۷۲۵۸
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
خودکشی یکی از عاملان قتل مونا حیدری در خوزستان
پسر عموی مونا حیدری که در زمستان سال ۱۴۰۰ به دست همسرش به قتل رسیده بود، خودکشی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، ۱۶ بهمن ماه سال ۱۴۰۱ در یک خبر تلخ قتل مونا حیدری زن ۱۷ ساله خوزستانی به دست همسرش، بازتاب خبری گسترده را در پی داشت.

پس از انتشار این خبر و بر اساس اعتراف متهم ردیف اول این پرونده که همان شوهر قربانی به مقامات قضایی مطرح شده بود او دلیل این قتل وحشتناک و بی رحمانه را مشکلات ناموسی همسرش اعلام کرده بود.

قاتل بی رحم مدعی شده بود زن جوانش پس از فرار با یک مرد غریبه به ترکیه رفته و پس از پیگیری‌های شوهرش به ایران بازگردانده شد و بعد از چند روز به دست همسر و برادر شوهرش که هر ۲ پسر عموی او بودند به قتل رسید.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه عاملان جنایت را شناسایی کردند.

تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی علی حسن لو بازپرس ویژه قتل راهی مخفیگاه متهمان شدند و ساعت ۱۸ عصر ۱۸ بهمن ماه دو سال قبل، قاتل و برادرش را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

پس از گذشت چند روز و بنابر شرایط حاکم بر فضای روانی جامعه دادگاه این قتل هولناک در سریعترین زمان ممکن انجام شد و مقامات قضایی به صورت ویژه شروع به بررسی پرونده کرده و در حکمی و با توجه به رضایت اولیای دم مونا، سجاد متهم ردیف اول پرونده به اتهامات مباشرت در قتل عمدی و ایراد ضرب و جرح عمدی و اخلال در نظم عمومی و متهم دیگر به نام حیدر متهم دوم به اتهام معاونت در قتل عمدی محکوم شدند.

اما پس از رضایت اولیای دم همچنان جنبه عمومی جرم باقی مانده و بر این اساس متهم ردیف اول از حیث مباشرت در قتل عمدی به تحمل ۷ سال و نیم حبس تعزیری و از حیث جنبه عمومی ایراد ضرب و جرح عمدی به ۸ ماه حبس محکوم شد و متهم ردیف دوم که برادر شوهر زن جوان قربانی بود نیز به ۴۵ ماه حبس تعزیری از باب معاونت در قتل عمدی محکوم شد.

پس از گذشت حدود یک سال و نیم از وقوع این حادثه تلخ و بر اساس گفته‌های یک منبع آگاه، اواسط شهریور ماه ۱۴۰۲ متهم ردیف دوم حیدر برادر همسر مونا حیدری که در زمان وقوع قتل ۱۳ سال بیشتر نداشت با ابراز عذاب وجدان از کشته شدن مونا و فراموش نکردن چهره مونا او خود را در سن ۱۵ سالگی حلق آویز و به زندگی خود پایان داده است.

تحقیقات در خصوص این پرونده در دستور کار پلیس آگاهی خوزستان قرار گرفته است.

منبع: اعتماد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->