درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت | قالیباف: دولت باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ فصل بحرانی آب در مشهد | وزارت نیرو، خراسان‌رضوی را در فهرست ۴ استان با وضعیت آبی نامطلوب اعلام کرد خبر جدید برای بازنشستگان | تصمیمات جدید صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت معوقات، وام و بیمه تکمیلی
سرخط خبرها

قتل مرد مشهدی با چاقو در یک باغ خصوصی

  • کد خبر: ۱۸۸۰۱۴
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
قتل مرد مشهدی با چاقو در یک باغ خصوصی
مهاجمان ناشناس، مرد مشهدی را با ۱۰ ضربه چاقو به قتل رساندند.

به گزارش شهرآرانیوز بررسی‌های بعدی نشان می‌داد که درگیری، ناجوانمردانه بوده است و مرد میان‌سال با دست خالی در حالی مقابل چند مهاجم چاقو به دست قرار گرفته که هیچ راه فراری برایش نبوده است. مرد مشهدی که در برابر مهاجمان ناچار بوده از خود دفاع کند، وارد کارزاری می‌شود که خروجی آن از همان ابتدا مشخص بود و او با جان‌باختن، از این مهلکه سالم بیرون نیامد. هر چند در ابتدا او زنده بود و به بیمارستان منتقل شد، اما تلاش کادر درمانی کارساز نشد و این فرد برای همیشه خاموش شد.

براساس شواهد و اظهارات اطرافیان، شنبه غروب، مرد شصت‌وپنج ساله به‌تن‌هایی در باغ خصوصی‌اش در حوالی روستای عسکریه منتظر دوستانش بوده که ناگهان افرادی ناشناس با ورود ناگهانی به باغ، این فرد را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند و درحالی که با مرگ دست‌وپنجه نرم می‌کرده، روی زمین رها کرده و متواری می‌شوند.

غرق در خون

ساعتی بعد، دوستان مرد میان‌سال بی‌خبر از اتفاقی که برای رفیقشان افتاده است، وارد باغ شده و او را غرق خون در حالی که معلوم بوده تقلای زیادی کرده تا خود را به جایی برساند، بی‌حال پیدا کرده و بلافاصله موضوع را به اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۰ اعلام کردند.

در پی این تماس، تکنسین‌های اورژانس در محل حاضر شدند. مصدوم پس از دریافت خدمات درمانی اولیه با آمبولانس اورژانس به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.
با حضور نیرو‌های انتظامی در روستای ریحان در حوالی عسکریه، اقدامات پلیسی برای شناسایی مهاجمان آغاز شد. بررسی‌های اولیه نشان داد که تعداد این افراد شش نفر بوده است و بررسی‌ها برای شناسایی هویت متهمان و همچنین انگیزه آنان آغاز شد.

مرگ در روز سوم

اقدامات درمانی برای نجات جان مصدوم در بیمارستان طالقانی مشهد ادامه داشت تا اینکه صبح دیروز وضعیت مصدوم وخیم شد و این‌بار تلاش کادر درمان بی‌نتیجه ماند و مرد میان‌سال زمستان شصت‌وپنج سالگی‌اش را ندید.

با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ مشهد، اقدامات جنایی با حضور قاضی محمد عارفی‌راد آغاز شد.

نتایج معاینات پیکر مقتول نشان داد که ضربات متعددی به شکم، سر و قسمت‌های دیگر بدن این فرد وارد شده است. همین موضوع نشان می‌داد که او در حال دفاع از خود بوده و شمردن دقیق تعداد ضربات چاقو نشان داد که او حدود ۱۰ ضربه چاقو خورده است.

در جست‌و‌جوی متهمان

با دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ مشهد، اقدامات لازم برای شناسایی متهمان درحالی آغاز شد که سرنخ‌هایی در صحنه جنایت کشف شد که می‌تواند منجر به شناسایی و دستگیری متهمان این جنایت شود.

همچنین بررسی‌ها به منظور شناسایی انگیزه متهمان در حمله به مرد میان‌سال در باغ خصوصی‌اش آغاز شده است و اطرافیان سرنخ‌هایی در اختیار مقام قضایی گذاشته‌اند که می‌تواند هر چه زودتر گره از این پرونده جنایی بگشاید و متهمان را به پای میز عدالت بنشاند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->