ویروس جدید «نیپا» جنوب هند را در حالت آماده‌باش قرار داد + tdgl آنتی بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از استاندارد جهانی تجویز می‌شود خراسان رضوی پیشرو در شناسایی و اهدای عضو در کشور | اهداکنندگان مرگ مغزی به ۳۲۴ بیمار نیازمند به عضو، زندگی دوباره بخشیدند تقریبا تمام افراد بالای ۶۵ سال مبتلا به آب مروارید می‌شوند آزمون تعیین رشته مجدد، برای کدام دانش‌آموزان برگزار می‌شود؟ کاهش نسبی دمای هوای برخی مناطق کشور از اواسط هفته آینده (۲ مرداد ۱۴۰۳) متن دقیق آیین‌نامه اجرایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان چیست؟ | واریز مبلغ ماهانه یک میلیون تومان به حساب بازنشستگان کشوری و لشکری و صندوق فولاد انتقال زائران اربعین از شلمچه با ناوگان ایرانی امکان پذیر شد هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران
سرخط خبرها

کمبود ژل و محلول ضد عفونی در خراسان رضوی رفع می‌شود

  • کد خبر: ۱۸۷۳۹
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
کمبود ژل و محلول ضد عفونی در خراسان رضوی رفع می‌شود
پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای رفع کمبود ژل و محلول ضد عفونی در استان خراسان رضوی به کمک مردم می‌آید.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر مرکز رشد فناوری‌های دارویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: یکی از اقدامات پارک‌های علم و فناوری کمک به تولید محصولات سلامت محور با ایجاد زیرساخت‌هاست و با توجه به پیشگیری از بیماری کرونا اولین محموله محلول و ژل ضد عفونی کننده تولیدی پارک علم و فناوری مشهد امروز وارد بازار می‌شود.


دکتر هادی منوری افزود: پارک علم و فناوری مشهد با توجه به کمبود محلول و ژل ضد عفونی، خط تولید خود را به تولید این محصولات اختصاص داده و تا زمانی که نیاز باشد تولید خود را ادامه خواهد داد.

 

وی ادامه داد: این محلول و ژل ضد عفونی به صورت کنترل شده تولید خواهد شد و برای عرضه و نظارت‌های مربوطه در اختیار معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار داده می‌شود.


دانشگاه علوم پزشکی مشهد که قطب پزشکی شمال شرق کشور محسوب می‌شود، هم‌اکنون دارای بیش از ۹ هزار دانشجو و ۲۳ هزار کارمند بهداشتی و درمانی است.

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->