بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد
سرخط خبرها

جدول توزیع مدال‌های هانگژو + عملکرد کاروان ایران در روز چهاردهم

  • کد خبر: ۱۸۷۵۹۵
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴
جدول توزیع مدال‌های هانگژو + عملکرد کاروان ایران در روز چهاردهم
کاروان ورزشی کشورمان در چهاردهمین روز مسابقات آسیایی هانگژو، بهترین عملکرد خودش را ثبت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، کاروان ورزشی ایران در روز ماقبل پایانی مسابقات آسیایی هانگژو با کسب چهار مدال طلا، سه مدال نقره و یک مدال برنز، موفق شد بهترین عملکرد خودش در این تورنمنت را به ثبت برساند. بدین ترتیب کاروان ورزش ایران که با ۲۸۹ورزشکار در ۳۴رشته ورزشی و با نام «شهید حججی» و شعار «ایمان - ایران - افتخار» در این مسابقات شرکت کرده، با چهار پله صعود به رده هفتم رسید تا حداقل رتبه تک رقمی را در این دوره به خودش اختصاص دهد.
جدول توزیع مدال‌های هانگژو + عملکرد کاروان ایران در روز چهاردهم
یونس امامی، حسن یزدانی، امیرحسین زارع و تیم ملی شطرنج ایران، موفق به کسب مدال طلا شدند. مجتبی گلیج در کشتی، علی داوودی در وزنه‌برداری و تیم ملی کبدی آقایان ایران هم نقره‌ای‌های امروز کاروان کشورمان بودند. فاطمه سعادتی هم تنها برنز امروز ایران بود که در رشته کاراته موفق شد برای کشورمان افتخارآفرینی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->