اختلال در سامانه بلیت فروشی استقلال خوزستان و استقلال تهران + عکس شکست والیبالیست‌های زیر ۱۷ سال ایران مقابل ایتالیا خواسته نکونام اجابت شد | مسابقه استقلال خوزستان و استقلال تهران با تماشاگر شد شروع مقتدرانه کریمی در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس غلامی غایب بزرگ تراکتور مقابل هوادار اخراج پیرلو از سمپدوریا ادامه وضعیت مبهم لیموچی در سپاهان نیمار از لیست الهلال خارج شد نکونام سازمان لیگ را تهدید کرد | بدون تماشاگر به زمین نمی‌رویم گاریدو قصد نیمکت نشین کردن امیری را ندارد پرسپولیس در قزوین تهاجمی می‌شود دوری یکساله حسن یزدانی از تشک کشتی تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و فولاد در لیگ برتر فوتبال ایران | دوئل یحیی و گاریدو در قزوین! نحوه خرید بلیت بازی استقلال و استقلال خوزستان + لینک و قیمت ترکیب احتمالی استقلال برابر استقلال خوزستان در هفته سوم لیگ برتر | خارجی‌ها اضافه می‌شوند حریف استقلال با ۶ زمین تمرین در راه تهران خط و نشان رونالدو برای استقلال و پرسپولیس سانچو به یوونتوس پیوست رونالدو می‌خواهد هزارتایی شود رامین رضاییان نظر قلعه نویی را عوض می‌کند؟
سرخط خبرها

قلعه‌نویی از مدیرعامل پرسپولیس شکایت کرد

  • کد خبر: ۱۸۷۶۷
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
قلعه‌نویی از مدیرعامل پرسپولیس شکایت کرد
امیر قلعه‌نویی و همچنین باشگاه سپاهان از محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس به دلیل توهین و افترا، رسما به دادگاه فرهنگ و رسانه شکایت کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدحسن انصاری فرد طی دیروز و امروز اظهاراتی را به خاطر اتفاقات به وجود آمده در حاشیه مسابقه سپاهان و پرسپولیس در مورد امیر قلعه‌نویی و باشگاه سپاهان مطرح کرد که این مسأله واکنش سپاهان و سرمربی زردپوشان را در پی داشت.

امیر قلعه‌نویی و همچنین باشگاه سپاهان از محمدحسن انصاری‌فرد به دلیل توهین و افترا، رسما به دادگاه فرهنگ و رسانه شکایت کردند.

سیامک قلیچ‌خانی مدیررسانه‌ای تیم سپاهان، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس این خبر را تایید کرد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->