رکورد پرواز‌های فرودگاه مشهد با ۲۳۲ پرواز در یک روز، شکست رفع خطر از گود‌های پرخطر مشهد در دستورکار مدیریت شهری ترافیک سنگین در میدان‌های فهمیده و استقلال و تقاطع شهید کامیاب | موتورسوار بر اثر واژگونی موتورسیکلت جان باخت (۷ تیر ۱۴۰۳) محلات مشهد مهمان محبان علی (ع) بودند نرخ مراکز اقامتی خراسان‌رضوی به صورت گسترده اطلاع‌رسانی شود ترافیک سنگین در محدوده مجموعه شهید بهشتی، میدان جانباز و تقاطع خیام مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳) اجتماع هواداران قالیباف در مشهد محدودیت ترافیکی ایجاد کرد (۶ تیر ۱۴۰۳) قطارشهری مشهد: در خردادماه امسال، بیش‌از ۷ میلیون و ۷۹۴ هزار سفر انجام شده است در خردادماه امسال، به بیش‌از ۲ میلیون زائر و مجاور در پایانه‌های مسافربری خدمت‌رسانی شده است شهروند خبرنگار | درخواست نصب نیمکت و سایبان برای ایستگاه اتوبوس رضا شهر در مشهد+ پاسخ اعمال‌قانون هزار و ۸۸۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۵نفر در تصادفات مصدوم شدند (۶ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای مشهد در آستانه هشدار آلودگی (۶ تیر ۱۴۰۳) زمین‌های رهاشده رباط طرق مشهد پارکینگ می‌شود ترافیک سنگین در چهار ضلع میدان‌های فردوسی، استقلال و جهاد | اتخاذ تمهیدات ترافیکی لازم برای حضور نامزد‌ها در مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳) بزرگراه‌های مشهد در مسیر اصلاح هندسی شهردار مشهد: خرید ۴۷۹ اتوبوس و مینی‌بوس در دستور‌ کار است یک خیابان به وسعت غدیر | خیابان فدائیان اسلام مشهد در عید ولایت خاطره ساز شد + فیلم اطعام ۱۱ هزار نفر در بزرگ‌ترین سفره اطعام کشور در مشهد + فیلم فضا آرایی معابر منتهی به حرم مطهر و برگزاری جشنواره عید تا عید در منطقه ثامن مشهد کیفیت هوای مشهد امروز چگونه است؟ (۵ تیر ۱۴۰۳) + عکس
سرخط خبرها

قوانین راهنمایی و رانندگی به حداقل بازدارندگی خود رسیده است + فیلم

  • کد خبر: ۱۸۸۰۹۷
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
قوانین راهنمایی و رانندگی به حداقل بازدارندگی خود رسیده است + فیلم
رئیس پلیس راهور مشهد با بیان اینکه قوانین بازدارنده‌ای در زمینه تصادفات وجود ندارد، عنوان کرد: ابزار پلیس، قوانین بوده که امروز قوانین به حداقل بازدارندگی خود رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ عباس عابدینی در نشست بررسی اجرای طرح ویژه انضباط ترافیکی بلوار وکیل‌آباد که صبح امروز ۱۸مهرماه در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: امروز جنس خواسته‌های ما در مدیریت ترافیک از دغدغه‌مندی شروع شده و در غیر از مجموعه پلیس در حال پیگیری است. قبلا کار‌ها جزیره‌ای و محدود انجام می‌شد، اما امروز انسجامی در نظم‌بخشی به معابر مشهد در حال اجراست.

وی بیان کرد: ۴۴درصد تصادفات شهر مشهد در شش ماهه اول سال در معابر بزرگراهی اتفاق افتاده که به دلیل تردد زیاد در شهر اجتناب‌ناپذیر است. امروزه در مشهد شاهد تغییر رفتار رانندگان هستیم که باید به سمت اصلاح رفتار‌ها برویم. تا امروز ۲۰۲نفر در مشهد فوت شدند. در شش ماهه ابتدایی سال گذشته ۱۶۵نفر فوتی داشتیم که امسال به ۱۸۳نفر رسیده و ۱۸درصد افزایش داشته است.

عابدینی افزود: ۵۰درصد تصادفات سهم عابرپیاده بوده که نگران‌کننده است. یکی از دلایل تصادفات حضور کامیون‌ها در شهر است. افراد ۱۶ تا ۲۵ ساله قشر آسیب‌پذیر در تصادفات هستند که باید با فرهنگ‌سازی این موضوع را مرتفع کنیم. در بین خانواده‌ها به شدت شاهد عدم درک خطر هستیم. عدم توجه به جلو ۳۸.۵درصد علت تصادفات را به خود اختصاص داده است.

رئیس پلیس راهور مشهد با بیان اینکه قوانین بازدارنده‌ای در زمینه تصادفات وجود ندارد، عنوان کرد: ابزار پلیس، قوانین بوده که امروز قوانین به حداقل بازدارندگی خود رسیده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->