آنتی بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از استاندارد جهانی تجویز می‌شود خراسان رضوی پیشرو در شناسایی و اهدای عضو در کشور | اهداکنندگان مرگ مغزی به ۳۲۴ بیمار نیازمند به عضو، زندگی دوباره بخشیدند تقریبا تمام افراد بالای ۶۵ سال مبتلا به آب مروارید می‌شوند آزمون تعیین رشته مجدد، برای کدام دانش‌آموزان برگزار می‌شود؟ کاهش نسبی دمای هوای برخی مناطق کشور از اواسط هفته آینده (۲ مرداد ۱۴۰۳) متن دقیق آیین‌نامه اجرایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان چیست؟ | واریز مبلغ ماهانه یک میلیون تومان به حساب بازنشستگان کشوری و لشکری و صندوق فولاد انتقال زائران اربعین از شلمچه با ناوگان ایرانی امکان پذیر شد هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است
سرخط خبرها

علت فوت ۶ نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد در حال بررسی

  • کد خبر: ۱۸۸۱۶۶
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸
علت فوت ۶ نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد در حال بررسی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری از تشکیل تیم ویژه بررسی موضوع فوت ۶ نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدنصرالدین صالحی امشب در جمع خبرنگاران، در خصوص فوت ۶ نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد، اظهار داشت:متاسفانه پس از وصول خبر مبنی بر فوت شش نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد، تیم ویژه بررسی موضوع تشکیل و در حال بررسی ابعاد مختلف موضوع است.

صالحی افزود: منتظر اعلام نظر نهایی بازپرس ویژه رسیدگی به پرونده با همکاری مراجع ذیصلاح از جمله پزشکی قانونی هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تحقیقات از مسئولان در حال انجام است و با مقصرین احتمالی برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

وی با تاکید بر حفظ امنیت روانی جامعه گفت: لازم است از انتشار اخبار جعلی در فضای مجازی خودداری شود و عموم مردم اخبار تکمیلی را از مراجع رسمی دنبال نمایند.

صالحی از احضار رئیس بیمارستان هاجر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: توضیحات این مسئولین دریافت شده و علت فوت این نوزادان پس از تکمیل پرونده به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->