نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

طارمی – اینتر؛ بازهم لغو شد

  • کد خبر: ۱۸۸۲۹۸
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
طارمی – اینتر؛ بازهم لغو شد
انتقال مهدی طارمی به اینتر بازهم کنسل شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی طارمی یک بار دیگر در کانون توجه تیم‌های بزرگ ایتالیا قرار گرفت و نشریه گاتزتا دلواسپرت در شماره روز دوشنبه خودش در مطلبی به این انتقال احتمالی پرداخته بود. ستاره ایرانی پورتو که در تابستان به شدت مورد توجه باشگاه میلان قرارداشت حالا و در نزدیکی بازار نقل و انتقالات زمستانی، دیگر تیم شهر میلان را به عنوان مشتری پروپاقرص خودش می‌بیند، اما تصمیم گرفت فعلا تا پایان قراردادش در پرتغال بماند.

قرارداد طارمی با پورتو تا ژوئن ۲۰۲۴ اعتبار دارد و بعد از آن ستاره بوشهری فوتبال ایران می‌تواند به صورت آزاد به هرتیمی که بخواهد منتقل شود.


رسانه‌های پرتغالی هم از تصمیم طارمی مطلع شده‌اند و امروز نشریه «آبولا» در گزارشی نوشت: علاقه اینتر و میلان تمرکز مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو را به هم نمی‌زند. او قصد ندارد پورتو را در ژانویه (زمستان) ترک کند. در چند روز گذشته علاقه باشگاه اینتر به جذب طارمی در زمستان سروصدای زیادی کرده بود، ولی طبق گزارش این رسانه پرتغالی ستاره ایرانی در زمستان تصمیمی به جدایی از پورتو ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->