اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند آخرین وضعیت عالیشاه و هنانوف برای بازی با سپاهان کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

رقابت صدرنشینان سری‌آ

  • کد خبر: ۱۸۷۵۵۳
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷
رقابت صدرنشینان سری‌آ
هفته هشتم لیگ ایتالیا با دیدار‌های ۳ مدعی قهرمانی آغاز می‌شود.

شهرآرانیوز، رقابت‌های سری‌آ در این فصل به نظر یکی از دوره‌های جذاب در چندفصل گذشته را شاهد خواهد بود. تا به اینجای کار به‌جز رم، همه بزرگان ایتالیایی حال‌وروز خوبی دارند و رسیدن به قهرمانی در این فصل چالش دشواری برای هرکدام خواهد بود. امشب هفته هشتم این رقابت‌ها درحالی آغاز خواهد شد که تا اینجای کار، اینتر با هجده امتیاز صدرنشین است و میلان هم با همین تعداد امتیاز و به‌دلیل تفاضل گل کمتر، در رتبه دوم قرار دارد.

قهرمان فصل گذشته یعنی ناپولی رتبه سوم را در اختیار دارد و یوونتوسی‌ها هم در جایگاه چهارم در انتظار لغزش تیم‌های دیگر برای رسیدن به رتبه‌های بالاتر هستند. هفته هشتم سری‌آ با سه دیدار جذاب آغاز خواهد شد و در نخستین بازی، صدرنشین در خانه به مصاف بولونیا می‌رود. سپس یوونتوسی‌ها میزبان تورینو هستند و در پایان هم میلان در خانه جنوا به میدان خواهد رفت.

بولونیا، حریف زهردار نراتزوری

شاگردان سیمونه اینزاگی که فصل گذشته توانستند تا فینال لیگ قهرمانان اروپا هم پیش بروند، به نظر امسال عزمشان را جزم کرده‌اند تا بتوانند پس از دو فصل، دوباره قهرمان سری‌آ شوند. تا به اینجای کار به‌جز باخت عجیب هفته ششم مقابل ساسولو، آن‌ها همه رقیبانشان را با قدرت از پیش رو برداشته‌اند و این روز‌ها در فرم خوبی به سر می‌برند.

ستاره اول نراتزوری بی‌شک لائوتارو مارتینز، وینگر آرژانتینی آن‌هاست که تا به اینجای کار با ۹ گل، برترین گل‌زن سری‌آ در این فصل لقب گرفته است. در کنار او مارکوس تورام، ستاره جوانی که این فصل به اینتر پیوسته، هم نقش مهمی در فرم خوب شاگردان اینزاگی داشته است. هشت بازی برای تورام کافی بود تا قلب هواداران اینتر را به دست بیاورد.

این مهاجم به شماره ۹ ایده‌آل اینترمیلان تبدیل شده و جای ثابتی در ترکیب شاگردان اینزاگی پیدا کرده است. این ستاره فرانسوی به زوج عالی مارتینز در حمله نراتزوری تبدیل شده و با چهار پاس گل و دو گل، درخشان ظاهر شده است. البته اینتری‌ها امشب کار سختی در برابر تیم رده‌هشتمی لیگ، یعنی بولونیا در پیش خواهند داشت؛ تیمی که در هفته‌های گذشته توانسته است دو مدعی دیگر ایتالیا، یعنی یوونتوس و ناپولی را با تساوی متوقف کند.

تلاش بانوی پیر برای فراموشی فصل کابوس‌وار

یوونتوسی‌ها این فصل آماده فراموشی فصل کابوس‌وار گذشته و درخشش دوباره در ایتالیا شده‌اند. بانوی پیر ایتالیا فصل پیش به‌دلیل تخلفات مالی ۱۰ امتیاز جریمه شد تا کارش را با رتبه هفتم و سهمیه لیگ کنفرانس به پایان برساند. در ادامه یوفا هم آن‌ها را از حضور در تورنمنت‌های اروپایی به‌مدت یک فصل محروم کرد تا همان سهمیه هم از دست یووه برود.

شاگردان مکس آلگری حالا همه تمرکزشان را روی سری‌آ گذاشته‌اند تا بتوانند عملکرد خوبی در این فصل داشته باشند و پس از سه سال دوباره رنگ قهرمانی ایتالیا را ببینند. البته آن‌ها چندهفته پیش با شوک مثبت‌شدن دوپینگ ستاره فرانسوی‌شان، یعنی پل پوگبا روبه‌رو شدند و باید منتظر نتیجه نهایی آن ماجرا بمانند. یوونتوس درحالی امشب میزبان تورینوی رده‌دهمی خواهد بود که آلگری برای این بازی دوباره می‌تواند روی حضور دوشان ولاهوویچ، مهاجم صرب خود که بازی گذشته تیمش را به‌دلیل مصدومیت از دست داده بود، حساب کند.

روسونری، چشم‌انتظار لغزش اینتر

میلان هم مانند رقیب همشهری‌اش این فصل را خوب آغاز کرده است و هم‌امتیاز با اینتری‌ها در صدر قرار دارد. شاگردان استفانو پیولی با وجود شکست سنگین در شهرآورد دلامادونینا برابر اینتر در هفته چهارم، دوباره خودشان را پیدا کرده و به نوار پیروزی برگشته‌اند و حالا در هفته هشتم باید در زمین جنوا به میدان بروند؛ حریفی که با وجود حضور در رتبه چهاردهم جدول، می‌تواند روسونری را به دردسر بیندازد.

جنوا تا به اینجا لاتزیو و رم را شکست داده و برد برابر ناپولی را هم در دقایق پایانی با تساوی عوض کرده است. با وجود این، پیولی امیدوار است تا با تکیه به درخشش رافائل لیائو و الیویه ژیرو، همچنان در رقابت قهرمانی باقی بماند و بتواند سه‌امتیاز حساس این دیدار خارج از خانه را به حساب تیمش واریز کند تا در صورت لغزش اینتر، به‌تن‌هایی صدرنشین سری‌آ شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->