معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن!
سرخط خبرها

جاده‌های شمالی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است (۲۰ مهر ۱۴۰۲) + عکس

  • کد خبر: ۱۸۸۴۴۴
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
جاده‌های شمالی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است (۲۰ مهر ۱۴۰۲) + عکس
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: هم اکنون بارش باران در جاده‌های شهرستان‌های شمالی استان موجب لغزندگی سطح این جاده‌ها شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، جعفر شهامت اظهار داشت: بر اساس اعلام راهداران و سامانه‌های نظارتی راهداری در حال حاضر بارش باران در جاده ترانزیتی قوچان - درگز و جاده چناران - قوچان موجب لغزندگی سطح این جاده‌ها شده است.

وی با پیش بینی افزایش بارش‌ها در دیگر جاده‌های استان طی امروز پنجشنبه گفت: همچنین مه گرفتگی مقطعی نیز در جاده قوچان - درگز در محدوده "زوباران " گزارش شده است.

جاده‌های شمالی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است (۲۰ مهر ۱۴۰۲) + عکس

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی نیز در پی ورود سامانه بارش‌زا به استان و کاهش دمای هوا از عصر امروز هشدار سطح زرد صادر کرد.

بر این اساس بیشتر نقاط استان امروز پنجشنبه شاهد بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و بارش تگرگ خواهد بود که در نواحی مستعد موجب آبگرفتگی، ایجاد رواناب و سیلابی شدن مسیل‌ها به ویژه در نیمه شمالی استان همراه با وزش باد شدید خواهد شد.

همچنین افزایش شدت وزش باد در نواحی بادخیز شمال و شرق خراسان رضوی همراه با طوفان گرد و خاک با احتمال بروز خسارت و کاهش کیفیت هوا در بیشتر نقاط و نیز تشکیل مه و کاهش دید به ویژه در جاده‌های سردسیر و کوهستانی با احتمال اختلال در تردد و حمل و نقل طی امروز پنجشنبه محتمل است.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته از نظر طول راه‌ها در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->