ترافیک سنگین در معابر بزرگراهی مشهد (۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۳) کیفیت هوای هفت منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار دارد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) مشهدالرضا (ع)؛ مهیای جشن‌های ولایت | گل‌آرایی و نورپردازی شهر مشهد ویژه دهه «ولایت و امامت» معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با شهردار مشهد مقدس دیدار کرد استقرار آتش‌نشانان در خیابان‌های منتهی به حرم امام رضا (ع) همزمان با روز عرفه و عید قربان شهروند خبرنگار | درخواست افزایش تعداد صندلی بانوان در برخی از خطوط اتوبوسرانی مشهد + پاسخ فاز یک خط سه متروی مشهد امسال به بهره‌برداری می‌رسد شهردار مشهد مقدس خبر داد: انتشار ۶ هزارو ۳۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت با عاملیت بانک شهر اعمال‌قانون ۱۵۳۶ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۲ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوس‌رانی مشهد در روزهای عرفه و عید سعید قربان (۲۷ و ۲۸ خرداد ۱۴۰۳) تخفیف ۴۶ درصدی تمامی کالا‌ها در فروشگاه‌های منتخب «شهرما» از عید قربان تا عید غدیر در مشهد تشدید نظارت بر مراکز کشتارگاه دام در روز عید قربان | فعالیت مراکز عرضه دام از ساعت ۴ صبح خواهد بود ترافیک سنگین در بزرگراه شهید چراغچی، سه‌راه خیام و بولوار امام‌خمینی(ره) (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) سرویس‌دهی رایگان متروی مشهد در روزهای عرفه و عید قربان (۲۷ و ۲۸ خرداد ۱۴۰۳) رمزگشایی از نام محله تاریخی «سیس‌آباد» مشهد| میراثی از عهد ساسانی کیفیت هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد در شرایط پاک قرار دارد (۲۶ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین وضعیت آب و هوای مشهد (٢١ مهرماه ١۴٠٢) | امروز به تدریج شاهد خروج ناپایداری جوی در خراسان رضوی هستیم

  • کد خبر: ۱۸۸۵۷۳
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
  • ۱
آخرین وضعیت آب و هوای مشهد (٢١ مهرماه ١۴٠٢) | امروز به تدریج شاهد خروج ناپایداری جوی در خراسان رضوی هستیم
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز به تدریج شاهد خروج ناپایداری جوی در سطح استان هستیم اما کاهش دما تا فردا ادامه خواهد داشت.

زهرا آهنگر زاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز به تدریج شاهد خروج ناپایداری جوی در سطح استان هستیم اما کاهش دما تا فردا ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آتی به خصوص در نیمه شرقی استان مجدد افزایش ابرناکی را خواهیم داشت که احتمال بارش پراکنده در برخی مناطق استان وجود دارد. امروز در مشهد بارش باران نخواهیم داشت.

به گفته وی، امروز در مشهد بارش باران نخواهیم داشت اما فردا بعدازظهر افزایش ابرناکی و احتمال بارش خفیف وجود دارد. لازم به ذکر است امروز روند کاهش دما به خصوص در نیمه شرقی استان ادامه دارد اما از فردا شاهد افزایش دمای روزانه در سطح استان خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با ٣ درجه و شهرستان‌ مهولات با دمای هوای ٢٢ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند. همچنین بیشترین شدت وزش باد از شهرستان سبزوار با سرعت ٩٠ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. در شهرستانهای خاف، تایباد، مهولات و کاخک بارش باران نداشتیم اما از دیگر ایستگاه‌های استان بارش باران گزارش شده است که بیشترین بارش از شهرستان قوچان ١٠،۵ میلیمتر بارش، ایستگاه فرودگاهی مشهد ٧.۵ دهم میلیمتر و شهرک امام علی در مشهد ٨.۵دهم میلیمتر گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۵ و ٢۴ درجه را به ثبت رسانده است، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ١٣ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ۵ درجه خواهد رسید. فردا دما در گرم‌ترین ساعات به ٢٠ درجه و در سردترین ساعات به ٧ درجه خواهد رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدعمر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
0
0
ان شاءالله الله جان خیررابیاره وسلامتی را
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->