سرخط خبرها

ماجرا‌های آقای میم!

  • کد خبر: ۱۸۸۷۵۸
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱
ماجرا‌های آقای میم!
آقای میم همیشه ادعا می‌کند اگر فرمان اقتصادی کشور دست او بود سرمایه‌های کشور را چندان برابر می‌کرد، اما در عین حال خودش می‌گوید نفهمیدم پول فروش خانه‌ای که پارسال به ارث بردم کجا و چطورخرج شد؟!

آقای میم هر وقت مهمانی می‌رود توی راه برگشت از کیفیت شامی که خورده است ناراضی است و می‌گوید اگر آشپزی را به او سپرده بودند، می‌توانست شامی به مراتب بهتر از این به مهمان‌ها بدهد. طوری که مهمان‌ها علاوه بر غذا انگشتانشان را هم میل کنند، ولی حتی وقتی یک آب دوغ خیار ساده می‌خواهد درست کند، در کمال تعجب انگشتش را روی اجاق گاز می‌سوزاند.

آقای میم همیشه ادعا می‌کند اگر فرمان اقتصادی کشور دست او بود سرمایه‌های کشور را چندان برابر می‌کرد، اما در عین حال خودش می‌گوید نفهمیدم پول فروش خانه‌ای که پارسال به ارث بردم کجا و چطورخرج شد؟!

او همه را توصیه به تحمل و بردباری می‌کند، اما خودش بار‌ها در حالی دیده شده است که قفل فرمان به دست سر جای پارک با همسایه‌ها نزاع می‌کند.

هر وقت خبری درباره پرتاب ناموفق یک موشک در یک کشور منتشر می‌شود، می‌تواند تا مدت زیادی درباره علت پرتاب‌های ناموفق موشک به فضا صحبت کند، اما وقتی پسرش به او می‌گوید یک موشک کاغذی برایم بساز یک موشک می‌سازد که به محض پرتاب جلو پایش می‌افتاد.

آقای میم معتقد است باید زندگی مان را بر اساس اهداف معنوی تنظیم کنیم نه مادی، ولی خودش قبل از ساعت بیست و چهار شبی که قرار است یارانه‌ها واریز شود کنار دستگاه عابربانک می‌ایستد.

درباره اهمیت نظم و انضباط و تأثیر بسزای آن در پیشرفت ژاپن سخن بسیار می‌گوید، اما خودش هر روز صبح دنبال یک لنگ دیگر جورابش می‌گردد و سر همین قضیه با تأخیر سر کارش می‌رود.

بار‌ها از اهمیت حق الناس و بیت المال سخن گفته است، ولی اگر راننده تاکسی اینترنتی باشد به مسافرش می‌گوید لغو سفر بزند تا پول کمیسیون از حسابش کسر نشود.‌

می‌گوید اگر نظارت بر دریاچه ارومیه و زاینده رود بر عهده او بود الان دیگر این جا‌ها مشکل نداشتند و همه این‌ها را در حالی می‌گوید که خودش همین طور الکی شیر آب را باز گذاشته است.

درباره راه‌های سالم زیستن و کدام غذا‌ها را خوردن حرف زیاد می‌زند، اما خودش باوجود سن کمش، مجموعه جامعی است از مشکلات گوارشی و قلبی و عروقی!

او همواره درباره اهمیت مطالعه حرف می‌زند و می‌گوید مطالعه باید دقیق باشد و هر متنی را نباید خواند، ولی خودش تنها مطالعه آزادش مطالعه منوی رستوران‌ها و قیمت آن هاست و تنها چیزی را که خیلی با دقت خوانده و مطالعه کرده است وصیت نامه پدر پول دارش بوده است.

همه این‌ها را گفتم تا به این نکته مهم برسم که همه ما یک آقای میم اطرافمان داریم که البته ممکن است نامش با یکی دیگر از حروف الفبای فارسی شروع شود. مهم هم نیست که نامش با کدام حرف الفبا شروع شود، فقط باید مواظب باشیم آقای میم خود ما نباشیم!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->