طالبان: ۶۰ شهروند خارجی در افغانستان زندانی هستند زنگ خطر سازمان پزشکان بدون مرز در غزه به صدا درآمد حاجی‌زاده: اسرائیل بعد از حمله به سفارت به التما‌س افتاد کدام نامزد‌های انتخاباتی قرار است ۶ تیر ماه به مشهد بیایند؟ لاوروف: افغانستان هنوز هم سرچشمه تهدیدات تروریستی است وزیر کشور خطاب به نامزدها: آقایان آمار اشتباه از دولت سیزدهم به مردم ندهند زمان حضور امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در مشهد برای سخنرانی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد رهبر معظم انقلاب خطاب به نامزدها: جایز نیست حرف‌هایی صادر بشود که کشور را دشمن‌شاد کند + فیلم استقرار ۴ هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رأی در خراسان‌رضوی | اخذ رأی فقط با شناسنامه یا کارت‌ملی انجام می‌شود + فیلم ارتش یمن از شهپاد «طوفان ۱» رونمایی کرد + جزئیات معاون دادستان خراسان‌رضوی: نشر اکاذیب از جرائم غیرقابل‌گذشت در حوزه انتخابات است انتقاد نمایندگان از روند پرداخت تسهیلات بانکی خرد و اشتغال رهبر معظم انقلاب: قوه قضاییه باید با شجاعت و بدون ملاحظه عدالت را اجرا کند | نامزدها از اظهارات دشمن شادکن پرهیز کنند + فیلم برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در صداوسیما (۲ تیر ۱۴۰۳) سازمان ملل: پوتین به زودی طالبان را از فهرست گروه تروریستی خارج می‌کند پخش زنده مناظرات نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در بوستان‌های مشهد + فیلم گزارش کامل از سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + فیلم (۱ تیر ۱۴۰۳) استعفای مقام ارشد آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه
سرخط خبرها

رئیس رژیم صهیونیستی همه مردم غزه را مقصر دانست

  • کد خبر: ۱۸۸۸۴۳
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳
رئیس رژیم صهیونیستی همه مردم غزه را مقصر دانست
رئیس رژیم صهیونیستی در توجیه کشتار صدها زن و کودک توسط صهیونیست‌ها در نوار غزه گفت که همه مردم در غزه مسئول هستند و این درست نیست که بگوییم غیرنظامیان در غزه در این موضوع (عملیات طوفان الاقصی) دخالت نداشتند.

به گزارش شهرآرانیوز، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی در سخنرانی کشتار صدها زن و کودک در نوار غزه توسط بمباران گسترده صهیونیست‌ها را توجیه کرد.

وی در سخنان خود گفت: «همه مردم در غزه مسئول هستند و این درست نیست که بگوییم غیرنظامیان در غزه در این موضوع (عملیات طوفان الاقصی) دخالت نداشتند».

رئیس صهیونیست‌ها در ادامه سخنان خود گفت: «بر اساس قوانین و چارچوب بین‌الملل در حال انجام عملیات در نوار غزه هستیم».

این در حالی است که «می الکیلة» وزیر بهداشت فلسطین روز شنبه هشدار داد که اوضاع در نوار غزه خونبار بوده و اوضاع بهداشتی در این منطقه به شدت بحرانی است.

وی که با خبرگزاری روسی اسپوتنیک مصاحبه می‌کرد، افزود: «زنان و کودکان نیمی از قربانیان بمباران کور اسرائیل را تشکیل می‌دهند».

الکیلة گفت که رژیم صهیونیستی همه چیز  چه انسان باشد و چه سنگ، بمباران می‌کند و به دنبال نابودی کامل نوار غزه است.

 جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین روز به روز در حال گسترش است و انتقام شکست خود در برابر نیروهای مقاومت را از غیر نظامیان می‌گیرد.

وزارت بهداشت نوار غزه، ظهر امروز (شنبه)، در بیانیه‌ای خبر داد ۲۲۱۵ شهروند فلسطینی از جمله ۷۲۴ کودک در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند و ۸۷۱۴ تن دیگر از آغاز تجاوزات به نوار غزه مجروح شده‌اند.

وزارت بهداشت غزه همچنین اعلام کرد که از روز شنبه گذشته (زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی) تاکنون ۵۳ نفر در کرانه باختری شهید و بیش از ۱۱۰۰ مجروح شده‌اند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->