جزئیاتی از مراسم تحلیف مسعود پزشکیان؛ نهمین رئیس‌جمهور ایران قالیباف از عزم مجلس شورای اسلامی برای حداکثر تعامل با دولت چهاردهم خبر داد اعلام آمادگی مخبر برای حمایت از دولت چهاردهم میزان حقوق سربازان در سال ۱۴۰۳ مشخص شد | کدام سربازان ۱۸ میلیون تومان حقوق می‌گیرند؟ فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش بر اهمیت پدافند هوایی تاکید کرد یک کارشناس سیاسی: سیاست آمریکا در مواجهه با فلسطین تغییری نمی‌کند | رویکرد ضدفلسطینی در دنیا به چالش کشیده شده است | نتانیاهو نگران سقوط خودش است رفاقت برای ایران، برای انقلاب! رژیم صهیونیستی می‌گوید یک پهپاد را بر فراز میدان گازی «کاریش» رهگیری کرده است آخرین جزئیات پرونده فساد در فوتبال | ۱۸ نفر تحت تعقیب قضائی هستند ترامپ دوباره انتقاد کرد | آمریکا مضحکه عام و خاص شده است بایدن و پادشاه اردن درباره آتش‌بس در غزه گفت‌وگو کردند سخنگوی وزارت دفاع چین: ناتو از درگیری اوکراین نفع می‌برد اوکراین از آمادگی برای مذاکره با روسیه خبرداد رژیم صهیونیستی در مذاکرات آتش‌بس غزه خواسته‌های جدید مطرح کرد پایگاه آمریکا در شرق سوریه برای دومین بار در ۲۴ ساعت گذشته هدف حمله موشکی قرار گرفت مراسم تنفیذ مسعود پزشکیان فردا (۷ مرداد) در حسینیه امام‌خمینی‌(ره) برگزار می‌شود رئیس‌جمهور گامبیا: امیدوارم در دولت پزشکیان شاهد همکاری‌های موثرتر با ایران باشیم معاون رئیس‌جمهور و وزیر امورخارجه ترکمنستان برای مراسم تحلیف به تهران می‌آیند کشته و زخمی شدن ۶ نظامی صهیونیست در غزه آوارگی ۱۸۰ هزار فلسطینی درپی عملیات اسرائیل در خان یونس حمله هوایی آمریکا و انگلیس به فرودگاه الحدیده یمن (۵ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

وزیر خارجه کشورمان با امیر قطر دیدار کرد

  • کد خبر: ۱۸۸۹۰۹
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
وزیر خارجه کشورمان با امیر قطر دیدار کرد
وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز با امیر قطر در دوحه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهرآرانیوز حسین امیرعبداللهیان در ادامه رایزنی‌های خود در قطر، امروز صبح با "شیخ تمیم بن حمد آل ثانی"، امیر قطر دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار درباره تحولات منطقه به ویژه فلسطین اشغالی و محاصره غزه رایزنی شد.

وزیر امور خارجه کشورمان شب گذشته به منظور دیدار و گفتگو با مقامات قطر وارد دوحه شد.

وی در ابتدا با محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به اهمیت و حساسیت تحولات جاری در فلسطین و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی در غزه، از حمایت قوی قطر از فلسطین در تحولات جاری تشکر کرد.

وی افزود: موضوع پیش روی ما موضوع، کشتار روزمره شهروندان فلسطینی در غزه است. اینکه رژیم صهیونیستی روزانه چند صد فلسطینی را به شهادت برساند، قابل تحمل نیست و این جنایت جنگی و همچنین محاصره انسانی غزه و قطع آب و غذا و دارو باید پایان داده شود.

امیرعبداللهیان پس از این دیدار، با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و تعدادی از رهبران این جنبش در دوحه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار آخرین تحولات فلسطین و غزه مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با اشاره به اینکه مسئله فلسطین همانند قبل مهمترین موضوع جهان اسلام است، گفت حمایت از فلسطین یک مسئولیت دینی، انسانی و اخلاقی است و امروز بیش از گذشته می‌بایست همه مسلمانان و مؤمنان و انسان‌های آزاده کنار فلسطین و ملت مظلوم آن باشند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->