پخش زنده بازی دوستانه منچستریونایتد و آرسنال (۷ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی دوستانه منچسترسیتی و آث میلان (۷ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کلینتون انجیه، بازیکن مدنظر استقلال کیست؟ + سوابق و فیلم بازی‌ها درخشش دوباره طارمی برای اینتر+ ویدیو گل‌های طارمی به لاس‌پالماس پیگیری برای بازگشت ملی پوش مغضوب قلعه نویی، سوژه ماساژور معروف! واکنش مهسا جاور به انتقادات از لباس کاروان اعزامی ایران به المپیک پاریس+ فیلم هافبک پرسپولیس از این تیم جدا می‌شود؟ رقم قرارداد سیدجلال با پرسپولیس مشخص شد ناراحتی گاریدو از لغو اردوی پرسپولیس در هلند رقم قرارداد پورعلی گنجی با پرسپولیس چقدر است؟ تاریخ و ساعت بازی دوستانه منچستریونایتد و آرسنال | محک غول‌های انگلیسی در آمریکا ماجرای توهین آرش رضاوند به هواداران استقلال چیست؟ + عکس عملکرد تازه‌ترین تمدیدی استقلال: یک فصل ۳ گل زده! ستاره جدید منچسترسیتی ظهور کرد رئال آماده هایجک دی‌لیخت دنی اولمو در یک قدمی بارسلونا فیلم | پرش‌های زیبای مهدی الفتی در مرحله مقدماتی ژیمناستیک المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۶ مرداد ۱۴۰۳) شکایت بیرانوند از پرسپولیس| شکاف عمیق‌تر شد توضیحات دادگستری کرمان درباره پرونده فساد حذف فتوحی از المپیک پاریس
سرخط خبرها

پرواز پرسپولیس به امارات کنسل شد

  • کد خبر: ۱۸۹۲۶
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
پرواز پرسپولیس به امارات کنسل شد
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: موضوعات را به کنفدراسیون گزارش می‌کنیم.
به گزارش شهرآرانیوز؛ حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره دیدار مقابل التعاون عربستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی لغو نشده، اما مساله فعلا مشکل پرواز به امارات است. روز گذشته تاییدیه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر برگزاری این بازی در ورزشگاه الوصل دبی را دریافت شد. تا کنون هم ایمیلی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر لغو یا تعویق بازی به باشگاه اعلام نشده است.

قدوسی درباره اینکه گفته می‌شود کشور امارات پرواز‌های خود به ایران و بالعکس را لغو کرده و با این شرایط تکلیف بازی این هفته پرسپولیس و التعاون چه خواهد شد تصریح کرد: ما در چند روز گذشته توسط بخش اقتصادی باشگاه پرسپولیس بلیت‌های سفر به دبی را تهیه کردیم و امروز امیدوار بودیم‌بلیط‌ها کنسل نشوند و مشکلی ایجاد نشود، ولی اقای یلوه معاون اقتصادی باشگاه دقایقی قبل اعلام داشتند پرواز از سوی ماهان لغو و بلیط‌های صادره کنسل شده است. پرواز‌ها رفت و برگشت از ایران به امارات و بالعکس یکی یکی در حال لغو هستند و یا همگی لغو شده اند و برخی اژانس‌های هواپیمایی هم به ما می‌گویند هیچ پروازی انجام نمی‌شود. اقای انصاری فرد هم از جلسه مجمع به باشگاه امده اند و بعد از بررسی مسائل احتمالا امشب مراتب لغو بلیط صادره و وضعیت پرواز‌ها به کنفدراسیون اعلام می‌شود تا در جریان وضعیت کنونی باشند و ببینبم وضعیت پروازی در روز‌های اتی چگونه خواهد بود. فعلا که گفته می‌شود تا اوایل هفته اتی پرواز‌ها لغو هستند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->