وعده بلینکن به نتانیاهو برای رفع محدودیت ارسال سلاح به تل‌آویو تجاوزات گسترده رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان پوتین برای نخستین بار در ۲۴ سال گذشته به کره شمالی می‌رود علت ثبت نام نکردن محمد مخبر در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ چیست؟ ستاد مرکزی انتخاباتی سعید جلیلی در مشهد افتتاح شد اولین مناظره تلویزیونی کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ آغاز شد + فیلم (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) هند و آمریکا بر ادامه همکاری‌های استراتژیک تأکید کردند درخواست ولیعهد سعودی برای آتش‌بس و تشکیل کشور فلسطین آمریکا دو فرد و پنج نهاد را در ارتباط با یمن تحریم کرد سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در جنوب سوریه پیگیری‌ها برای آزادی هر چه زودتر بشیر بی آزار ادامه دارد زخمی شدن ۱۶ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) رئیس صداوسیما: سه مناظره درباره مسائل اقتصادی است تجاوز نظامی جدید آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن لحظه ورد کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به صداوسیما برای حضور در اولین مناظره+ فیلم جزئیات جدید از اولین مناظره تلویزیونی انتخاباتی ۱۴۰۳ نمایندگانی از دفتر رهبری به منزل شهید امیرعبداللهیان رفتتند ۶ کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با رئیس مجلس خبرگان دیدار کردند فیلم | لحظاتی از گفت‌وگوی رهبر معظم انقلاب در جریان عیادت از آیت‌الله مکارم‌شیرازی پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به مسلمانان جهان به‌مناسبت عید قربان
سرخط خبرها

نخست‌وزیر سوئد: گرفتار بی‌سابقه‌ترین تهدیدهای امنیتی شده‌ایم

  • کد خبر: ۱۸۹۳۶۶
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
نخست‌وزیر سوئد: گرفتار بی‌سابقه‌ترین تهدیدهای امنیتی شده‌ایم
نخست‌وزیر سوئد امروز حمله مرگبار به دو تن از اتباع کشورش را تروریستی اعلام کرد و گفت که سوئد در دوران معاصر هرگز در معرض تهدید امنیتی به این شدت نبوده است.

به گزارش شهرآرانیوز خبرگزاری رویترز به نقل از سخنان نخست وزیر سوئد گزارش داد که این کشور اسکاندیناوی و اتحادیه اروپا لازم است تا مرزبانی را ارتقا داده و استکهلم نیز باید امنیت خود را افزایش دهد.

وی افزود: من درک می‌کنم که بسیاری از سوئدی‌ها خشمگین و هراس دارند. اکنون زمان امنیت بیشتر است و نمی‌توانیم ساده دل باشیم.

دیدار دیشب دو تیم فوتبال سوئد و بلژیک که با تساوی یک بر یک در جریان بود، در پی حمله مسلحانه برخی افراد به هواداران سوئد و کشتن دو تن، نیمه تمام ماند. بلافاصله پس از این اتفاق پلیس سوئد پیگیر ماجرا شد و در جریان این عملیات، مظنون اصلی کشته شد.

این شخص ۴۵ ساله تبعه تونس بوده و صبح سه شنبه در حالی که در یک کافه تریا در نزدیکی محل جنایت نشسته بود، شناسایی شد و با ضربات گلوله پلیس کشور بلژیک از پای درآمد.

طبق اعلام پلیس محلی، این فرد ابتدا دو فرد که سوار تاکسی بودند را تعقیب و با ضرب گلوله به قتل رساند. فرد دیگری که داخل ماشین بود، به یک ساختمان فرار کرد، اما این فرد هم مورد اصابت گلوله قرار گرفت. وی هم اکنون در حال درمان است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->