اگر سرفه‌های فرزندتان قطع نمی‌شود بخوانید دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج تأثیر خواب باکیفیت بر جلوگیری از سکته تجویز دارو‌های خارج از فهرست رسمی دارویی ایران تخلف است چند راهکار برای افزایش استقلال در کودکان نوروبیون برای چه کسانی مفید است؟ پلیس اماکن با فعالیت "اتاق‌های فرار" موافق است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٠ تیر ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری در برخی نقاط استان تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریور ۱۴۰۳ نحوه محاسبه رقم افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری اعلام شد + جدول کلاهبرداری گسترده مافیای خارج‌نشین از طریق فضای مجازی در مشهد ترفندهای ساده برای مدیریت مصرف آب چرا مبلغ واریزی علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق به حساب بازنشستگان متفاوت بود؟ ضوابط و مقررات پرداخت مستمری بازماندگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد + جزئیات (۱۰ تیر ۱۴۰۳) بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در انتظار واریز ۳ میلیون تومانِ متناسب‌سازی حقوق (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه‌چیز درباره آخرین وضعیت تصحیح برگه‌های امتحانات نهایی خراسان رضوی در جمع استان‌های با نرخ بالای فرونشست
سرخط خبرها

ویدئو| لحظه ورود تیم های بازسازی صحنه جرم به محل قتل داریوش مهرجویی

  • کد خبر: ۱۸۹۷۷۳
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
ویدئو| لحظه ورود تیم های بازسازی صحنه جرم به محل قتل داریوش مهرجویی
چهار روز قبل دایوش مهرجویی کارگردان ایرانی به همراه همسرش در ویلای شخصی خود به قتل رسیدند. اکنون بعد از گذشته 4 روز از این حادثه پلیس قاتل این دو نفر را دستگیر کرده است وبرای بازسازی صحنه جرم به حله حادثه برده است.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس کل دادگستری استان البرز اعلام کرد: در صحنه قتل مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش، ۴ نفر حضور داشتند که در بازداشت به سر می‌برند. ۳ نفر از این افراد در روز‌های گذشته دستگیر شده بودند و نفر چهارم که در صحنه قتل حضور داشت امروز و با دستور قضایی بازداشت شد.
وی افزود: همراه فردی که امروز بازداشت شده است، چاقو و ۲ عدد گوشی تلفن همراه و چند قطعه طلای همسر مرحوم مهرجویی کشف شده است.

تعداد بازدید : 716
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->