چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

۳۰ هزار نیروی هلال احمر آماده اعزام به غزه

  • کد خبر: ۱۹۰۶۳۶
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱
۳۰ هزار نیروی هلال احمر آماده اعزام به غزه
رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان از آمادگی بیش از ۳۰ هزار نیروی جمعیت هلال احمر برای اعزام به غزه خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز، پیرحسین کولیوند در این‌باره گفت: تا کنون بیش از ۳۰ هزار نیروی جمعیت هلال‌احمر شامل داوطلبان، کادر درمان و پزشکان برای اعزام به غزه داوطلب شده‌اند. در میان داوطلبین، متخصصین رشته‌های مختلف پزشکی، پرستار، امدادگر، نجاتگر و بهیار حضور دارد و این عزیزان آمادگی خود را برای اعزام به غزه و امدادرسانی به ساکنان این مناطق اعلام کرده‌اند.

وی ادامه داد: این روند همچنان ادامه داشته و روزانه بر تعداد افرادی که قصد اعزام داوطلبانه به غزه و امدادرسانی به جنگ‌زدگان را دارند، افزوده می‌شود.

در همین راستا نیز کولیوند با صدور پیامی از افرادی که برای اعزام به غزه داوطلب شده‌اند، قدردانی کرد. رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان در این پیام نوشت:

«بسم الله الرحمن الرحیم

امام علی (ع): أَفضَلُ المَعرُوفِ إغاثَةُ المَلهُوفِ
«برترین نیکی‌ها به یاری مردم اندوهگین شتافتن است


در ساعت‌هایی که مردم بی‌پناه غزه با انواع نیاز‌های ضروری زندگی تنها بودند، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با تلاش فراوان خود وجدان نهاد‌های بین‌المللی را برای حمایت‌کردن از مظلوم‌ترین و ستم‌دیده‌ترین مردمان دوران معاصر بیدار کرد و با ایفای نقشی راهبردی موفق شد جامعه جهانی بشردوستانه را از انفعال و انجماد در امدادرسانی به نوار غزه خارج کند.

جوش و خروش قلب‌های مهربان و دستان سخاوتمند مردان و زنان امدادگر هلال احمر برای دفاع از کادر درمان بی‌دفاع در مقابل ارتش صهیونیست و تصمیم حضور در غزه، مکمل پیشگامی جمعیت هلال احمر ایران در این عزم همگانی برای امدادرسانی به نوار غزه بود.

بدین وسیله لازم می‌دانم قدرشناسی خویش را از تعهد و احساس مسئولیت امدادگران، داوطلبان، جوانان و کادر درمان جمعیت هلال احمر ابراز دارم و مطئمن هستم پژواک ایثار و فداکاریِ این سرمایه‌های ارزشمند هلال احمر تا ابد در حافظه تاریخ باقی خواهد ماند.

پیرحسین کولیوند»

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->