حضور پولادگر در اردوی تیم ملی تکواندو توافق وینگر سابق چلسی با استقلال بادامکی: گل گهر جواب ما را نمی‌دهد ورزشکاران مشمول باید به تیم‌های نظامی بروند داستان ستاره‌های فوتبال حاضر در المپیک امیر حسینی به دنبال فعالیت در حاشیه شهر مشهد روایت سفر پرماجرای زوج بسکتبالیست مشهدی به لبنان برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی
سرخط خبرها

رئیس سازمان صداوسیما: حق پخش تلویزیونی تصویب نشد

  • کد خبر: ۱۹۰۷۹۲
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
رئیس سازمان صداوسیما: حق پخش تلویزیونی تصویب نشد
رئیس سازمان صداوسیما گفت: حق پخش تلویزیونی مسابقات ورزشی در مجلس تصویب نشد.

به گزارش شهرآرانیوز، پیمان جبلی در حاشیه جلسه هیئت دولت در خصوص حق پخش مسابقات ورزشی گفت: پیشنهادی با همراهی وزارت ورزش در مورد حق پخش به کمیسیون تلفیق مجلس داشتیم که جزو مصوبه اولیه کمیسیون نیز قرار داشت، اما مجددا در فرایند بررسی به کمیسیون تلفیق بازگشت.

وی تاکید کرد: آنچه که در صحن علنی مجلس مطرح شد پیشنهاد ما و وزارت ورزش نبود، پیشنهاد ما این بود همان‌طور که دولت برای پخش مسابقات ورزشی خارجی حق پخش را به صداوسیما پرداخت می‌کند و صداوسیما آن را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌دهد، عینا برای مسابقات ورزشی داخلی نیز همین اتفاق رخ دهد، یعنی دولت حق پخش مسابقات ورزشی داخلی را تامین کند و صداوسیما با هماهنگی وزارت ورزش این هزینه را در اختیار فدراسیون‌ها قرار دهد.

رئیس سازمان صداوسیما اظهار کرد: قرار شده تا ۶ ماه بعد از برنامه توسعه هفتم، صداوسیما آیین نامه‌ای را پیشنهاد دهد و در دولت تصویب شود. ما تاکید داریم که حق ورزش باید پرداخت شود. این حق مسلم و مشروع ورزش است، منتها منابع آن که مطابق پیشنهاد قبلی تامین شده بود، اگر به تصویب نرسید، منابع باید با شیوه دیگری تامین شود تا بتوانیم حق پخش مسابقات ورزشی را تامین کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->