«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

منصوره معصومی کیست؟ + فیلم

  • کد خبر: ۱۹۲۸۳۲
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
  • ۱
منصوره معصومی کیست؟ + فیلم
چند شب قبل صحبت‌های عجیب منصوره معصومی اصل که به عنوان کارشناس در یکی از برنامه های صدا و سیما حضور پیدا کرده بود، حسابی جنجال به پا کرد تا آنجا که طیف های مختلف سیاسی نیز به آن واکنش نشان دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، ماجرای این کارشناس جایی داغ شد که او در یکی از برنامه های شبکه قرآن حضور پیدا کرده بود و در انتقاد به انتخاب برخی از مهمانان برنامه های دیگر تلویزیون ، از صدا و سیما انتقاد می کرد. 

اما منصوره معصومی اصل که این روز‌ها با سخنرانی‌های جنجالی به چهره معروف سیاسی تبدیل شده و نامش بر سر زبان‌ها افتاده است، کیست؟

این مملکت مال حزب اللهی‌ها است

خانم معصومی روز ۸ آبان به عنوان مهمان در برنامه‌ی تلویزیونی «آرمان» شبکه قرآن حضور داشت و از صدا و سیما به خاطر دعوت از محمدجواد آذری جهرمی و محمدعلی ابطحی به تلویزیون انتقاد کرد و گفت: «این مملکت مال حزب اللهی‌ها است». جمله‌ای که با واکنش‌های زیاد همراه بوده و برخی کاربران می‌گویند خانم معصومی ایران برای فرقه خاصی نیست و برای همه است...

به نظر می‌رسد سخنرانی های تند و جنجالی او به منظور مطرح کردن خودش است و او پیش از این نیز سابقه چنین سخنرانی‌هایی را داشته است.

کلیپ جنجالی دختر نوجوان منصوره معصومی

دختر منصوره معصومی نیز مانند خودش فعالیت سیاسی دارد. او با انتشار کلیپی فائزه هاشمى را به مناظره دعوت کرده است.

در اردیبهشت ۱۴۰۰، ویدیویی در صفحه‌ی اینستاگرام معصومی منتشر شد؛ ویدیویی که در آن، دختری کوچک، فائزه هاشمی را به مناظره فرامی خواند. این دختر، اما فرزند منصوره معصومی بود. البته که همان ویدیو نیز در آن روزها حسابی جنجالی شد و واکنش های مختلفی را در پی داشت.

حواشی سخنرانی درخصوص مهاجرت معکوس

سخنرانی‌های معصومی اصل همگی جنجالی بودند. او برای اولین بار با کلیپ مهاجرت معکوس مشهور شد. او مدعی شده بود: «در دو سال اخیر ۲۵۰۰ نفر از دانشمندان به ایران مهاجرت معکوس داشته اند.» 

اعتراض به ممنوع‌الخروجی سلبریتی‌ها

از دیگر سخنرانی‌های جنجالی منصوره معصومی علیه سلبریتی‌ها می‌باشد. او در این ویدیو که با واکنش‌های متفاوت کاربران در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده، منصوره معصومی اصل سخنران مذهبی هیئت دخترانه بنات الحیدر می‌گوید: یکی از احکام صادره سلبریتی‌ها این بود که ممنوع الخروج شدند، ما اعتراض داریم؛ ما می‌گوییم چرا ممنوع الخروج می‌کنید؟ سیب گندیده کنار سیب‌های سالم بماند آن‌ها را هم خراب می‌کند. ما می‌گوییم اخراج و ممنوع الورودشان کنید.

سوابق شغلی منصوره معصومی

منصوره معصومی در حال حاضر عضو شوراى مرکزى شریان می‌باشد و به نظر می‌رسد این جریان قصد ورود جدی به کارزار انتخاب مجلس شورای اسلامی را دارند. معصومی اصل همچنین در دوره قبلی انتخابات مجلس از کرج به عنوان کاندیدا حضور پیدا کرد اما نتوانست به صندلی بهارستان تکیه بزند. 

در سوابق وی عناوینی چون: مدیر دارالقران اوقاف کرج، مشاور سابق فرماندار کرج و مسئول کمیته امور بانوان، مدیریت موسسه قرآنی بیت‌النور، مدیر دبستان اسلامی حسینیه۲، عضو سابق شورای فرهنگی دانشگاه آزاد کرج، عضو اسبق ستاد ساماندهی امور جوانان کرج، مشاور امور خانواده و تربیت فرزند، رئیس کمیسیون امور بانوان و خانواده کرج در سال‌های ۹۰ تا ۹۳، مسئول کمیته بصیرت افزایی بانوان در انتخابات ریاست‌جمهوری و شورا‌های ۹۲ و مسئول اسبق کارگروه حجاب و عفاف شهرستان کرج، رئیس هیئت مدیره اتحادیه موسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان البرز و عضو هیئت مدیره اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور نیز دیده می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
0
0
منصوره جون

یادشون رفت در رزومت مدیر مهدکودک هم اضافه کنن.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->