«ریشا» شیر نر باغ وحش مشهد تلف شد خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است
سرخط خبرها

کشف دو کامیون زنجبیل قاچاق در پایتخت

  • کد خبر: ۱۹۰۸۸
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
  • ۱
کشف دو کامیون زنجبیل قاچاق در پایتخت
این روزها با شیوع ویروس کرونا، سوداگران با احتکار زنجبیل، قیمت آن را تا کیلویی ۱۸۰ هزار تومان افزایش داده اند.
به گزارش شهرآرانیوز، معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از کشف دو کامیون حامل زنجبیل قاچاق در پایتخت خبر داد. عزیزالله افضلی گفت: شیوع ویروس کرونا و افزایش تقاضای شهروندان برای خرید سیر، زنجبیل و لیموترش سنگی نرخ این کالا‌ها را در میدان مرکزی میوه و میادین استان به شدت افزایش داده و برخی سودجویان را به طمع انداخته است.  

افضلی تاکید کرد: بازرسان مستقر در میدان مرکزی میوه و تره بار این سازمان با تشدید بازرسی و نظارت از حجره‌های توزیع کننده موفق به کشف دو کامیون زنجبیل شدند.

وی تصریح کرد: درراستای کشفیات محصولات مزبور علاوه بر صدور برگ گزارش بازرسی برای غرف متخلف که اقدام به گرانفروشی می‌کردند دو کامیون زنجبیل که شروع به عرضه محصول خود به قیمت بالاتر از قیمت‌های عرف کرده بودند بلافاصله ضبط و با هماهنگی قاضی سیار مورد عرضه قرار گرفت.  

افضلی گفت: طرح تشدید نظارتی با استقرار بازرسان سازمان صمت، روسای شعب سیار تعزیرات وبازرسان اصناف و همچنین بازرسان اتحادیه‌های میادین میوه و تربار و میوه‌وسبزی بصورت مستمر تا پایان نوروز ادامه دارد.

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز اعلام کرد که آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به ۱۳۹ نفر و موارد فوت ناشی از آن به ۱۹ نفر رسیده است.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
0
0
رحم کن تا بر تو رحم شود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->