سرخط خبرها

موضوع ویژه برنامه «نَقل و نُقل» چیست؟

  • کد خبر: ۱۹۰۹۲۰
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
موضوع ویژه برنامه «نَقل و نُقل» چیست؟
برنامه «نقل و نقل» به مناسبت سالگرد شهادت شهید مصطفی صدرزاده، امروز چهارم آبان روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ برنامه «نقل و نقل» که یک دورهمی به میزبانی و اجرای حامد عسکری است، به مناسبت سالگرد شهادت شهید مصطفی صدرزاده میزبان پدر، استاد و همرزم این شهید می‌شود.

در این برنامه از محمد صدرزاده پدر شهید، خدایار بهرامی استاد شهید صدرزاده و رضا سلمانی جانباز و همرزم شهید صدرزاده دعوت شده است تا در یک دورهمی با حامد عسکری درباره زوایای مختلف شخصیتی و رفتاری این شهید به گفتگو بنشینند.

شهید مصطفی صدرزاده با نام جهادی سید ابراهیم متولد ۱۹ شهریور ۱۳۶۵ در شهرستان شوشتر استان خوزستان بود که تا ۱۱ سالگی و سال‌های جنگ در اهواز زندگی می‌کرد و سپس در کهنز شهریار به زندگی خود ادامه داد. سرانجام در سن ۲۹ سالگی و ظهر روز تاسوعا مقارن با اول آبان سال ۱۳۹۴ در عملیات محرم حومه حلب سوریه به شهادت رسید و در گلزار شهدای بهشت رضوان شهریار آرام گرفت. از این شهید دختری به نام فاطمه و پسری به نام محمدعلی به یادگار مانده است.

برنامه «نَقل و نُقل» کاری از گروه معارف اسلامی شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی محمدحسام مدنی، سردبیری و کارگردانی علیرضا کاردان امین و اجرای حامد عسکری است که هفتمین قسمت آن به مناسبت سالگرد شهادت این شهید، پنجشنبه چهارم آبان ساعت ۲۲:۱۰ روانه آنتن می‌شود.

منبع: صبا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->