تغییرات در ایرنا و روزنامه ایران انیمیشن «پسر دلفینی» به‌زودی در آمریکا اکران می‌شود آغاز پیش تولید «دارچین تلخ» وکیل متهم ردیف اول قتل داریوش مهرجویی و همسرش: شاید هیچ‌وقت ابهامات این پرونده حل نشود محمد اصفهانی خواننده تیتراژ سریال «طوبی» شد بازگشت رابرت داونی به دنیای «انتقام جویان» فیلم‌های «گرن توریسمو» و «در مسیر بوستون» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش شاهد وجود انحصارطلبی در صداوسیما هستیم | ریزش شدید مخاطب با پخش تکراری سریال‌ها کنسرت «حسین علیزاده» در شهر‌های اروپایی «ادی ردمین» قاتل خونسرد سریال «روز شغال» شد جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر فراخوان داد توضیح وزیر ارشاد درباره فیلم‌هایی که بازیگر بی‌حجاب دارند ناگفته‌های مهران مهام از پرونده مرگ زهره فکور + ویدیو اهدای نشان «شوالیه ادب و هنر» به تام کروز در فرانسه ضبط فصل هفتم سریال «پایتخت» آغاز شد + فیلم پنهان‌شدن در غشای کلمات | چند خطی درباره کتاب «زندگی در آمنیون»، مجموعه شعر قاسم رفعت‌حسینی
سرخط خبرها

حامد عسکری مجری «نَقل و نُقل» شبکه دو شد

  • کد خبر: ۱۸۶۸۷۲
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
حامد عسکری مجری «نَقل و نُقل» شبکه دو شد
برنامه «نَقل و نُقل» به میزبانی حامد عسکری به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، دهم و یازدهم مهر روانه آنتن شبکه دو خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ این برنامه به میزبانی حامد عسکری یک دورهمی صمیمانه بین مجری برنامه و اهالی هنر است که در دو قسمت میزبان هنرمندان عرصه هنری و فرهنگی در رشته‌های مختلف است.

حامد عسکری در نخستین قسمت این دورهمی، میزبان استاد یوسفعلی میرشکاک (شاعر)، حجت‌الاسلام مهدی طباخیان (کارشناس مذهبی) و مهدی قزلی (نویسنده) است.

استاد میرشکاک بخشی از سروده‌های مرتبط خود به مناسبت هفدهم ربیع‌الاول را قرائت می‌کند. حجت‌الاسلام طباخیان پیرامون سیره عملی و اخلاقی پیامبر مطالبی را عنوان می‌کند و مهدی قزلی پیرامون سفر حج خود و نوشته‌هایش بر مبنای این مناسبت تقویمی مطالب جذابی عنوان می‌کند.
دومین قسمت این برنامه در سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) میزبان استاد عبدالحمید قدیریان (نقاش)، رسول نجفیان (بازیگر) و ناصر فیض (شاعر) است. استاد قدیریان از آثاری که با مضمون این مناسبت خلق کرده‌اند صحبت می‌کند.

رسول نجفیان پیرامون نجوا‌ها و دلنوشته‌هایی که در زمان گذشته همزمان با این مناسبت بین مردم روایت می‌شد، به نقل مطالب جدیدی می‌پردازد و استاد فیض نیز در این دورهمی به بخشی از اشعارشان اشاره می‌کنند.

گفتنی است بخشی از برنامه «نَقل و نُقل» به خاطره‌گویی اختصاص دارد که حامد عسکری به همراه مهمانان برنامه به بیان خاطرات خود در این ایام خواهند پرداخت. برنامه «نَقل و نُقل» کاری از گروه معارف اسلامی شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی محمدحسام مدنی، سردبیری و کارگردانی علیرضا کاردان امین و اجرای حامد عسکری است که دوشنبه دهم و سه‌شنبه یازدهم مهر ساعت ۲۲ مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.

منبع: صبا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->