اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) وام ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ابلاغ شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | اقساط وام جدید ۸۰۰ میلیونی مسکن چقدر است؟ آیین‌نامه جدید آرامستان‌های کشور ابلاغ شد | تغییر در نحوه حمل متوفی و صدور گواهی فوت قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | حباب ربع سکه ۹۱ درصد شد! بازرسان جهاد کشاورزی مشهد ۵۵۳ پرونده تخلف تشکیل دادند قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کدام خودرو‌ها ارزان شدند؟ + جدول جدول افزایش سقف اجاره‌بها در ۳۱ استان کشور ابلاغ شد + جدول قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | پژو پارس ۷۵۰ میلیون تومان شد آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی ۱۴۰۳ دستگاه‌های اجرایی از فردا (۱۴ تیر ۱۴۰۳) پرداخت سود سهام عدالت متوفیان چه زمانی انجام می‌شود؟ چرا سکه گران شد؟ زمان سومین عرضه اولیه امسال مشخص شد اطلاعیه جدید در خصوص نحوه ثبت سفارش خودرو جانبازان ۵۰درصد و بالاتر مشمول (۱۳ تیر ۱۴۰۳) آغاز فروش فوق‌العاده یکی از محصولات سایپا اعلام شد+ جزئیات (۱۳ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز میوه و صیفی جات در مشهد اعلام شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | انگور عسکری کیلویی ۶۰ هزار تومان توصیه وزیر صمت به مردم برای خرید خودرو | این روز‌ها وقت مناسبی برای خرید خودرو است؟ مهلت اظهارنامه مالیاتی ۱۴۰۳ اعلام شد برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت و اتوماسیون صنعتی در مشهد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کشف ۲۸ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز شماره‌گذاری نیسان آبی متوقف شد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) تورم تولیدکننده از ۱۰۳ درصد به کانال ۳۹ درصد رسید
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی منصوب شد

  • کد خبر: ۱۹۱۰۶۲
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی منصوب شد
طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی، سید حامد حسینی به عنوان مدیر کل جدید امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی منصوب شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این مراسم رضا خواجه نایینی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر موضوع مولدسازی اظهار کرد: برگزاری جلسات ماهانه سران قوا در خصوص مولد سازی نشان از اهمیت این موضوع دارد و تاکید وزیر امور اقتصادی و دارایی به مدیران استانی در اولویت قرار دادن این موضوع است.

وی افزود: تسهیلات تبصره ۱۸، درگاه ملی مجوزها، سرمایه‌گذاری خارجی و نظارت مالی از دیگر حوزه‌های مهم فعالیت ادارات کل امور اقتصادی و دارایی در استان‌ها است.

خواجه نایینی یکی از سیاست‌های مهم وزارت اقتصاد را استفاده از بدنه کارشناسی در انتصابات عنوان کرد و گفت: با توجه اینکه حوزه فعالیت این وزارتخانه تخصصی است سیاست وزیر امور اقتصادی ودارایی استفاده از بدنه کارشناسی و فنی خود وزارت در انتصاب مدیران است.

وی مدیر کل جدید اقتصاد ودارایی استان خراسان رضوی را فردی صاحب تجربه در حوز‌های نظارت مالی، اقتصادی و سرمایه گذاری دانست و تصریح کرد: تحصیلات آقای حسینی در حوزه مالی و اقتصادی است که مدیران کمی از این حیث دارای چنین ویژگی و امتیازی هستند.

در ادامه ابوالفصل چمندی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با اشاره به گستردگی وظایف اقتصاد و دارایی گفت: در سال‌های گذشته، اقتصاد و دارایی به عنوان فعالیت‌های ذیحسابان که به نوعی نرم‌افزاری است شناخته می‌شد. ولی در سال‌های اخیر با برنامه‌هایی که استاندار محترم در مسیر رشد اقتصادی استان مشخص نمود، این اداره کل به پیشانی و جلودار در فعالیت‌های اقتصادی استان از جمله در حوزه‌های سرمایه‌گذاری، مولدسازی، تامین منابع و ... تبدیل شده است.

وی با اشاره به رشد سه و نیم برابری سرمایه‌گذاری خارجی در استان افزود: حمایت از فعالیت‌های بانکی مبتنی بر حمایت از بخش تولید، ایجاد هماهنگی در دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در استان، ارائه و ارسال طرح‌ها و پیشنهاد‌های کارشناسی شده تاثیرگذار در حوزه‌های اقتصادی به مرکز، ارتباط خوب و موثر با بخش خصوصی از جمله رویکرد‌های این اداره کل است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: رشد اقتصادی استان نسبت به کشور حدود ۲ واحد درصد بیشتر است که فعالیت‌های عنوان شده در این رشد اقتصادی تاثیر بسزایی داشته است.

چمندی ادامه داد: مدیر کل جدید اداره کل امور اقتصادی و دارایی نیز از نیرو‌های صاحب تجربه است که درک تخصصی و خوبی از مسائل استان دارد و می‌تواند در پیشرفت استان نقش آفرین باشد.  

در ادامه حامد حسینی، مدیر کل جدید امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی بیان کرد: اهداف این اداره کل در دو حوزه راهبری موضوعات مرتبط با درآمد و هزینه‌ای و اجرای سیاست‌های اقتصادی استان ایت. تعامل بیشتر با بخش خصوصی، مولدسازی، تسهیلات تبصره  ۱۸ و سیاست‌های اقتصادی استان که در قالب قرارگاه تامین مالی سایر کمیته‌ها اقتصادی به این اداره کل محول می‌شود از جمله فعالیت‌های مهم این اداره کل محسوب می‌شود.

آیین معارفه مدیر کل جدید این اداره کل با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->