پیش فروش دناپلاس ایران خودرو آغاز شد | با ۳۵۰ میلیون دناپلاس سوار شوید (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسیدن به حقوق و دستمزد کارگران در مجلس بسیار سخت‌تر از جلسات شورای عالی کار است  ثبات قیمت‌ها در بازار میوه و تره‌بار مشهد از ابتدای سال ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ تا هفت روز دیگر | برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی منصوب شد

  • کد خبر: ۱۹۱۰۶۲
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی منصوب شد
طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی، سید حامد حسینی به عنوان مدیر کل جدید امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی منصوب شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این مراسم رضا خواجه نایینی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر موضوع مولدسازی اظهار کرد: برگزاری جلسات ماهانه سران قوا در خصوص مولد سازی نشان از اهمیت این موضوع دارد و تاکید وزیر امور اقتصادی و دارایی به مدیران استانی در اولویت قرار دادن این موضوع است.

وی افزود: تسهیلات تبصره ۱۸، درگاه ملی مجوزها، سرمایه‌گذاری خارجی و نظارت مالی از دیگر حوزه‌های مهم فعالیت ادارات کل امور اقتصادی و دارایی در استان‌ها است.

خواجه نایینی یکی از سیاست‌های مهم وزارت اقتصاد را استفاده از بدنه کارشناسی در انتصابات عنوان کرد و گفت: با توجه اینکه حوزه فعالیت این وزارتخانه تخصصی است سیاست وزیر امور اقتصادی ودارایی استفاده از بدنه کارشناسی و فنی خود وزارت در انتصاب مدیران است.

وی مدیر کل جدید اقتصاد ودارایی استان خراسان رضوی را فردی صاحب تجربه در حوز‌های نظارت مالی، اقتصادی و سرمایه گذاری دانست و تصریح کرد: تحصیلات آقای حسینی در حوزه مالی و اقتصادی است که مدیران کمی از این حیث دارای چنین ویژگی و امتیازی هستند.

در ادامه ابوالفصل چمندی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با اشاره به گستردگی وظایف اقتصاد و دارایی گفت: در سال‌های گذشته، اقتصاد و دارایی به عنوان فعالیت‌های ذیحسابان که به نوعی نرم‌افزاری است شناخته می‌شد. ولی در سال‌های اخیر با برنامه‌هایی که استاندار محترم در مسیر رشد اقتصادی استان مشخص نمود، این اداره کل به پیشانی و جلودار در فعالیت‌های اقتصادی استان از جمله در حوزه‌های سرمایه‌گذاری، مولدسازی، تامین منابع و ... تبدیل شده است.

وی با اشاره به رشد سه و نیم برابری سرمایه‌گذاری خارجی در استان افزود: حمایت از فعالیت‌های بانکی مبتنی بر حمایت از بخش تولید، ایجاد هماهنگی در دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در استان، ارائه و ارسال طرح‌ها و پیشنهاد‌های کارشناسی شده تاثیرگذار در حوزه‌های اقتصادی به مرکز، ارتباط خوب و موثر با بخش خصوصی از جمله رویکرد‌های این اداره کل است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: رشد اقتصادی استان نسبت به کشور حدود ۲ واحد درصد بیشتر است که فعالیت‌های عنوان شده در این رشد اقتصادی تاثیر بسزایی داشته است.

چمندی ادامه داد: مدیر کل جدید اداره کل امور اقتصادی و دارایی نیز از نیرو‌های صاحب تجربه است که درک تخصصی و خوبی از مسائل استان دارد و می‌تواند در پیشرفت استان نقش آفرین باشد.  

در ادامه حامد حسینی، مدیر کل جدید امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی بیان کرد: اهداف این اداره کل در دو حوزه راهبری موضوعات مرتبط با درآمد و هزینه‌ای و اجرای سیاست‌های اقتصادی استان ایت. تعامل بیشتر با بخش خصوصی، مولدسازی، تسهیلات تبصره  ۱۸ و سیاست‌های اقتصادی استان که در قالب قرارگاه تامین مالی سایر کمیته‌ها اقتصادی به این اداره کل محول می‌شود از جمله فعالیت‌های مهم این اداره کل محسوب می‌شود.

آیین معارفه مدیر کل جدید این اداره کل با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->