حزب‌الله تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل را منهدم کرد زارع‌پور: ۹۹.۳ درصد استعلامات برخط در انتخابات بدون مشکل انجام شد سعید جلیلی پس از اعلام نتایج مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری پیام داد واکنش پزشکیان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ پرداخت وام ودیعه مسکن به حدود نیم میلیون مستاجر | تصویب سقف ۲۵ درصدی اجاره‌بها پنج بمب برجای مانده از داعش در دیوار مسجد النورى عراق کشف شد نگاهی به برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی دور دوم ریاست جمهوری در مشهد تصمیم‌گیری در مورد تبلیغات تلویزیونی دور دوم انتخابات | مناظره دونفره هنوز قطعی نیست مشارکت ۴۹/۳۹ درصدی مردم خراسان‌رضوی در انتخابات ریاست‌جمهوری توصیه موسوی به رئیس‌جمهور آینده: رابطه حسنه با همسایگان جزء لاینفک امنیت ملی است وزیر کشور: مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری در سلامت کامل برگزار شد | آغاز تبلیغات دور دوم از فردا (۱۰ تیر) سرپرست وزارت خارجه: مسئولیت بحران دیگر در منطقه با حامیان غربی رژیم صهیونیستی است پیام دبیرکل حزب‌الله لبنان به کنفرانس بین‌المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت در مشهد | پیروزی نهایی، آزادی کل منطقه از سلطه دشمن صهیونیستی و آمریکاست برنامه تبلیغاتی نامزد‌ها در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری چگونه است؟ کره شمالی باعث درگیری لفظی قدرت‌های جهانی در شورای امنیت شد فرمانده کل سپاه پاسداران در مشهد: ما پیروز می‌شویم و این سرنوشت محور مقاومت است| اسرائیل، سرپُل منافع آمریکا در منطقه+ فیلم نتیجه نهایی انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد | مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در دور دوم + آمار نهایی آمارها درباره انتخابات ریاست جمهوری در دور اول چه می‌گویند؟ تخلف‌های انتخابات در مشهد چشمگیر نبود
سرخط خبرها

سخنگوی جنبش حماس: پیشروی زمینی هیچ‌دستاوردی برای اشغالگران نداشته است + فیلم

  • کد خبر: ۱۹۱۸۴۹
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
سخنگوی جنبش حماس: پیشروی زمینی هیچ‌دستاوردی برای اشغالگران نداشته است + فیلم
سخنگوی جنبش حماس در خصوص عملیات زمینی رژیم صهیونیستی در نوار غزه، اعلام کرد که این پیشروی زمینی در محورهای ضعیف ادامه دارد و تاکنون هیچ‌دستاوردی برای اشغالگران نداشته است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ یک سخنگوی جنبش حماس در غزه، امروز (سه‌شنبه ۹ آبان)، در گفتگو با شبکه الجزیره، توضیحات و جزئیات بیشتری از روند حمله زمینی نظامیان اشغالگر صهیونیست در نوار غزه ارائه کرد.  

وی تصریح کرد: «نیرو‌های اسرائیلی تانک‌های خود را وارد مکان‌هایی کردند که چیزی در آن نبود. اشغالگران در چند محور حرکت زمینی خود را آغاز کردند و عملا عملیات زمینی را کلید زدند که بنا بر ملاحظات خود، آن را علنا اعلام نکردند. [رژیم اشغالگر]در برخی از محور‌ها و مناطق کشاورزی و مکان‌هایی که قبل از بمباران، چندین نفر در آن ساکن بودند، در حال پیشروی است و وارد محور‌های ضعیفی می‌شود که قبلا بمباران شده و در واقع می‌توان گفت که [این پیشروی]تاکنون هیچ دستاورد نظامی نداشته است».  

وی در ادامه به صهیونیست‌ها هشدار داد و گفت: کسی که در نخستین ضربه در طوفان الاقصی، دشمن را غافلگیر کرد، غافلگیری‌های زیادی برای آن دارد و القسام در آمادگی کامل به سر می‌برد. مقاومت ایمان دارد که می‌تواند ارتش اشغالگر را شکست دهد و آن را از تحقق اهدافش محروم کند. 

از سوی دیگر، کتائب شهید عز‌الدین القسام نیز امروز (در بیست و پنجمین روز عملیات طوفان‌الاقصی) اعلام کرد که به نیروهای اسرائیلی در بیت حانون واقع در شمال غزه حمله کرده است و برای آن‌ها کمین گذاشته است. 

ظهر دیروز (۳۰ اکتبر)  نیز، منابع فلسطینی، از نفوذ چند تانک رژیم صهیونیستی به جاده «صلاح الدین» در حومه شهر غزه خبر دادند که با پاسخ رزمندگان مقاومت فلسطین مواجه شد و این تانک‌ها بعد از ده دقیقه استقرار در جاده صلاح‌الدین به سمت شرق عقب‌نشینی کردند.

این در حالی است که رسانه‌های صهیونیستی ادعا می‌کنند که رژیم صهیونیستی از چهار محور در حال پیشروی با سرعتی بسیار پایین به عمق غزه است که عبارتند از محور زیکیم بیت لاهیا، محور ایرز بیت حانون ، محور سدیروت جبالیا در شمال غزه و ناحال عوز به حجر الدیک و محور نیرعوز به سمت خان یونس در شرق غزه.

ادامه عملیات زمینی در غزه به روایت ارتش اسرائیل

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->