توضیح شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب درباره فهرست دور دوم انتخابات مصر سطح آماده‌باش را در شمال سینا افزایش می‌دهد گروسی با امیرعبداللهیان در تهران دیدار کرد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نیچروان بارزانی با رهبر انقلاب دیدار کرد مصر: گذرگاه رفح برای تردد مسافران بسته نشده است دفتر اطلاع‌رسانی فلسطین از قصد دشمن برای حمله به رفح خبر داد فرانسه با حمله به رفح مخالفت کرد اسلامی: اراده رسیدن به تولید ۲۰هزار مگاوات برق اتمی تا سال ۱۴۲۰ را داریم سردار ایزدی: پدافند غیرعامل در مسیر رو به رشدی قرار گرفته است رئیس انجمن هسته‌ای ایران: تولید ۲۰ هزار مگاوات برق اتمی را دنبال می‌کنیم رئیسی در دیدار با بارزانی: عراق و اقلیم کردستان مانع استفاده از خاک این منطقه علیه ایران شوند رئیس سازمان انرژی اتمی: آماده مشارکت و همکاری‌های علمی با کشور‌های دیگر هستیم گروسی وارد تهران شد گزینه‌های اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟ امیرعبداللهیان با نیچروان بارزانی دیدار کرد حضور سفیر عربستان در تهران در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای اصفهان + فیلم شکوه یک انقلاب و تغییر دنیا اطلاع‌رسانی صادقانه باعث افزایش تعداد رأی‌دهندگان شده است دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود+ فیلم رهبر انقلاب در دیدار با کارگزاران حج: جمهوری اسلامی در پشتیبانی از فلسطین منتظر کسی نماند و نمی‌ماند | حج امسال، حج برائت است
سرخط خبرها

نظری: فراهم‌سازی زمینه بهره‌مندی از فرصت‌های تبلیغاتی برای نامزدها، موجب افزایش مشارکت مردم می‌شود

  • کد خبر: ۱۹۲۰۰۴
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
نظری: فراهم‌سازی زمینه بهره‌مندی از فرصت‌های تبلیغاتی برای نامزدها، موجب افزایش مشارکت مردم می‌شود
استاندار خراسان رضوی گفت: فراهم شدن زمینه بهره‌مندی از فرصت‌های تبلیغاتی برای همه نامزدها، در مشارکت مردم تاثیر دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری پیش از ظهر امروز در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخاباتی استان خراسان رضوی در مشهد گفت: مشهد در میانگین کشوری در زمینه مشارکت مردم وضعیت خوبی داشته است و معتقدیم همه اقدامات در مشارکت اثر دارد. اگر اجرای خوب و تبلیغات خوبی داشته باشیم و نامزدها با مردم سخن بگویند، در افزایش مشارکت موثر است.

وی تصریح کرد: این امکان برای نامزدها باید باشد تا با مردم ارتباط برقرار کنند. هرچقدر راحت‌تر این موضوع اتفاق بیفتد در مشارکت موثر است؛ لذا این موضوع تبلیغات صرفا از نگاه کاندیدا دیده نشود و حق مردم است که کاندیدا را بشناسند.

استاندار خراسان رضوی افزود: ملاحظه مهم در عدالت استفاده از امکانات عمومی و دولتی است و باید رعایت شود. نباید شائبه‌ای برای مردم و نامزدها در این زمینه ایجاد شود.

نظری گفت: برای تحقق و استفاده از این ظرفیت عمومی دقت در دستورالعمل‌ها بسیار اهمیت دارد تا بتوانیم کمیت و کیفیت را حفظ کنیم و همچنین شبهه‌ای ایجاد نشود. این کار بسیار مهم و تاثیرگذار است که باید خوبی انجام شود.

براساس این گزارش، در این جلسه معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی به عنوان جانشین استاندار در هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخاباتی معرفی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->