نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟
سرخط خبرها

محاسبه سرویس ایاب و ذهاب در شهریه پایه مهدهای کودک ممنوع است

  • کد خبر: ۱۹۲۱۵۶
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
محاسبه سرویس ایاب و ذهاب در شهریه پایه مهدهای کودک ممنوع است
سازمان تعلیم و تربیت کودک با تشریح سازوکار تعیین شهریه مهدهای کودک اعلام کرد: تأمین سرویس ایاب و ذهاب کودکان جزو شهریه پایه محاسبه نمی‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک سازوکار تعیین شهریه مهد‌های کودک را اعلام کرد.

یکی از شاخص‌های تأثیرگذار در تعیین شهریه مهد‌های کودک، فضا است و شهریه برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ (از مهرماه ۱۴۰۲ تا پایان خرداد ۱۴۰۳) براساس اطلاعات و مستندات معتبر اظهارشده مؤسس به صورت سامانه‌ای محاسبه می‌شود و با طی فرایند الکترونیکی در سطح آموزش و پرورش شهرستان و در قالب اعلام الکترونیکی (پوستر شهریه) به مؤسس ابلاغ می‌شود.

مبلغ شهریه مصوب در سامانه سازمان ملی تعلیم و تربیت برای عموم قابل مشاهده است همچنین الزامی است که پوستر شهریه در محل مناسب کودکستان و در معرض دید والدین نصب شود.

شهریه علی‌الحساب کودکستان‌های حقوقی حداکثر با افزایش ۴۰ درصد نسبت به شهریه مصوب سال گذشته با پیشنهاد اداره یا مدیریت آموزش و پرورش شهرستان با تأیید شورای برنامه‌ریزی و نظارت تعلیم و تربیت کودک استان تعیین و به مؤسس ابلاغ می‌شود. شهریه نهایی پس از طی فرآیند تطبیق تأسیس، محاسبه و ابلاغ خواهد شد.

مؤسسان کودکستان‌ها موظفند مستندات و مدارک مورد نیاز برای محاسبه شهریه کودکستان خود را در سامانه https://eservices.smttk.gov.ir/ تا مهلت مقرر بارگزاری و ثبت کنند.

سازمان تعلیم و تربیت کودک تا حداکثر ۱۰ روز کاری پس از ثبت مستندات و مدارک مورد نیاز برای محاسبه شهریه آن‌ها را بررسی و شهریه مصوب را اعلام می‌کند یا با ذکر نواقص و دلایل رد آن را به اطلاع کودکستان می‌رساند.

عدم ثبت اطلاعات مورد نیاز در سامانه در مهلت مقرر تخلف محسوب می‌شود و کودکستان از امکان تعیین شهریه، ثبت‌نام قطعی و دیگر خدمات تربیتی محروم خواهد شد.

تأمین سرویس ایاب و ذهاب کودکان جزو شهریه پایه محاسبه نمی‌شود.

در صورت تمایل و درخواست کتبی والدین برای استفاده از میان وعده، صبحانه و نهار کودکستان هزینه آن را جدا از شهریه محاسبه و اخذ می‌کند.

تهیه نوشت‌افزار و لباس فرم بر عهده اولیا است؛ با این حال کودکستان می‌تواند به منظور رفاه حال والدین و در صورت رضایت آن‌ها و پرداخت هزینه نسبت به تهیه آن اقدام کنند.

لوازم بهداشتی مصرفی عمومی نظیر مایع دستشویی، دستمال کاغذی و مواد ضدعفونی‌کننده و ... در لیست هزینه‌های مصرفی بوده و تأمین آن با رعایت استاندارد‌ها برعهده کودکستان است.

در قرارداد سالانه در صورتی که والدین از ثبت‌نام کودک خود رسماً و به صورت مکتوب انصراف دهند کودکستان مجاز است درصورت انصراف تا قبل از شروع سال تحصیلی حداکثر تا ۵ درصد کل شهریه، در صورت انصراف تا ۳۰ آذرماه حداکثر تا ۵۰ درصد شهریه و پس از آن ۱۰۰ درصد شهریه را به عنوان جبران خسارت محاسبه و کسر کند و مابقی آن را بلافاصله به والدین عودت دهد.

مدیر کودکستان موظف است هنگام ثبت‌نام نسبت به برقراری پوشش بیمه اقدام لازم را انجام دهد هزینه بیمه به صورت مجزا از شهریه محاسبه و از والدین دریافت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->