اتحادیه عرب دیگر حزب الله لبنان را گروه تروریستی نمی داند قدردانی مخبر از حضور آگاهانه ملت بصیر ایران در انتخابات اتحادیه اروپا توسعه شهرک‌سازی در فلسطین اشغالی را محکوم کرد اذعان فرمانده صهیونیست به توان بالای حماس در رفح شیلی هم به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از تل‌آویو پیوست کاخ سفید: بایدن بیش از حد برای مناظره آماده بود! آیا کسانی که در انتخابات ۸ تیر شرکت نکردند، می‌توانند در دور دوم رای دهند؟ واکنش مصطفی پورمحمدی به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ انفجار در مرکز ژاپن ۵ کشته و ۲۰ زخمی برجای گذاشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حزب‌الله تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل را منهدم کرد زارع‌پور: ۹۹.۳ درصد استعلامات برخط در انتخابات بدون مشکل انجام شد سعید جلیلی پس از اعلام نتایج مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری پیام داد واکنش پزشکیان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ پرداخت وام ودیعه مسکن به حدود نیم میلیون مستاجر | تصویب سقف ۲۵ درصدی اجاره‌بها پنج بمب برجای مانده از داعش در دیوار مسجد النورى عراق کشف شد نگاهی به برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی دور دوم ریاست جمهوری در مشهد تصمیم‌گیری در مورد تبلیغات تلویزیونی دور دوم انتخابات | مناظره دونفره هنوز قطعی نیست مشارکت ۴۹/۳۹ درصدی مردم خراسان‌رضوی در انتخابات ریاست‌جمهوری توصیه موسوی به رئیس‌جمهور آینده: رابطه حسنه با همسایگان جزء لاینفک امنیت ملی است
سرخط خبرها

جزئیاتی از طرح ۵ بندی آمریکا برای آتش‌بس موقت در غزه

  • کد خبر: ۱۹۲۳۰۳
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
  • ۱
جزئیاتی از طرح ۵ بندی آمریکا برای آتش‌بس موقت در غزه
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که وزیر خارجه آمریکا در سفر به تل‌آویو طرح ۵ بندی این کشور برای آتش‌بس موقت در غزه را با مقامات رژیم صهیونیستی مطرح خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا که دقایقی پیش وارد تل آویو شده، حامل یک طرح پیشنهادی آمریکا برای آتش‌بس موقت در غزه است.

مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد که طرح آمریکا شامل بند‌های زیر است:

آتش‌بس موقت ۱۲ ساعته در طول روز

ورود کمک‌های بشردوستانه و سوخت به غزه در این بازه زمانی و خروج اسرای دوتابعیتی به ویژه اسرایی که دارای تابعیت آمریکایی هستند.

تردد بین شمال و جنوب نوار غزه تنها به وسیله خودرو‌های آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل، صلیب سرخ و سازمان پزشکان بدون مرز انجام خواهد شد.

ورود ۵۰ هزار لیتر سوخت به نوار غزه از طریق گذرگاه رفح.

افزایش تعداد کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه به ۲۰۰ کامیون در روز و ادامه فعالیت این گذرگاه برای خروج خارجی‌ها و دوتابعیتی‌ها و انتقال مجروحان به بیمارستان‌های مصر. بلینکن وارد تل‌آویو شد.

پیش شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا وارد تل آویو شده است. این سومین سفر وزیر خارجه آمریکا به اراضی اشغالی از آغاز جنگ غزه است.

بنابرگزارش‌ها آنتونی بلینکن در این سفر قرار است با نخست‌وزیر و رژیم صهیونیستی و همچنین اعضای کابینه جنگ و «یائیر لاپید» رهبر مخالفان نتانیاهو دیدار و گفتگو کند.

سفر وزیر خارجه آمریکا به تل‌آویو هم‌زمان با سخنرانی بسیار مهم امروز جمعه سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان انجام می‌شود. رسانه‌های آمریکایی پیش از این اعلام کرده بودند که بلینکن در این سفر تلاش دارد مقامات رژیم صهیونیستی را به توقف جنگ متقاعد کند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
0
0
بلینکن حالا که میبینه اسرائیل نفسهای آخرش را میکشه میخواستم بس بده؟
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->