قصد اسرائیل برای ممانعت از خروج مردان از رفح آیت‌الله علم‌الهدی: بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود | مدرسه، نقطه آغاز تربیت است صدور چک و ارائه خدمات ثبت احوال مشروط به ثبت اطلاعات شد اعمال قانون ۲۰۹۷ خودروی حادثه ساز و توقیف ۹۷ خودروی متخلف در مشهد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اینفوگرافی | همه چیز درباره تجمعات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری: چند نفر درباره پرونده باغ ازگل احضار شده اند عفو بین‌الملل از بایدن خواست که انتقال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند کنسروهایی که منفجر می‌شوند | شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه هشدار رئیس مجلس درباره تامین ارز دارو حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد هواپیمایی لوفت‌هانزا تعلیق پرواز‌ها به تهران را تا ۹ می (۲۹ اردیبهشت) تمدید کرد باز خوانی بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران | صمیمانه از زحمات، از نجابت و از همّت کارگرانمان تشکر می‌کنم آغاز تعلیق دانشجویان حامی فلسطین از تحصیل در دانشگاه کلمبیای آمریکا مخالفت بن سلمان با کوچ اجباری فلسطینیان عملیات جدید حزب الله لبنان علیه مواضع رژیم صهیونیستی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) عفو بین الملل: اسرائیل از تسلیحات آمریکایی علیه غیرنظامیان استفاده کرده است پلیس اسرائیل عضو کنست را مضروب کرد + فیلم درگیری شدید در تظاهرات مخالفان نتانیاهو و کابینه رژیم صهیونیستی + فیلم (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

‌رئیسی: فلسطین قطعا پیروز تقابل با اسرائیل خواهد بود+ فیلم

  • کد خبر: ۱۹۲۳۰۵
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
‌رئیسی: فلسطین قطعا پیروز تقابل با اسرائیل خواهد بود+ فیلم
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در ۱۳ آبان نقاب از چهره نفاق کنار رفت، گفت: دانشجویان در برابر این حکومت استعماری ایستادگی کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در دیدار با مردم شهرستان مرزی بانه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و قدردانی از تلاش‌های مرزنشینان اظهار داشت: از اینکه خداوند بار دیگر توفیق حضور در کردستان و میان مردم خونگرم، مهمان‌نواز و غیور و مرزنشین این دیار را نصیب بنده کرد، بسیار خوشحالم.

رئیس‌جمهور ضمن قدردانی از مرزنشینان گفت: کردستان، استانِ مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان؛ سرزمین مجاهدت‌های خاموش، شهدا، جانبازان و سرافرازان و چهره‌های ماندگار است.

وی با اشاره به ایستادگی مردم کردستان و شهر‌های استان در دوران جنگ تحمیلی و مرزبانی و دفاع آن‌ها از انقلاب و کشور گفت: مردان و زنان این استان با تمام وجود از حدود و ثغور کشور دفاع کردند و اجازه ندادند دشمن کوچک‌ترین تعدی به کشور داشته باشد.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جریان حق و باطل همواره در طول تاریخ وجود داشته است، عنوان کرد: جریان نخست، دنبال حق‌گرایی، عدالت‌خواهی و مبارزه با فساد، کجی و زشتی‌هاست و جریان استکباری نیز دنبال ایجاد فساد، انحراف و تضییع حق مردم است. آنچه در پیروزی انقلاب اسلامی شاهد آن بودیم مردم در جبهه حق و عدالت‌خواهی بودند و نظام فاسد ستمشاهی نیز دنبال زیاده‌خواهی، فساد، استکبار، خودخواهی، خودپرستی، اشاعه فساد و از بین بردن استقلال و آزادی و هویت مردم بودند.

رئیسی با بیان اینکه مردم با پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال حق‌خواهی بودند، تصریح کرد: در دوران سلطنت قاجار و پهلوی شاهد از بین بردن آزادی مردم، هویت مردم، بی‌عزتی، ایجاد سلطه غربی‌ها بودیم و یک سرباز غربی در ان دوران ارزش بالایی داشتند لذا دانشجویان در برابر این حکومت استعماری ایستادگی کردند.

رئیس جمهور با بیان اینکه ۱۳ آبان روزی است که جوانان ما را بر آن داشت که در مقابل حکومت استبدادی و استعماری ایستادگی کنند، ۱۳ آبان یادآور شجاعت و شهامت دانش‌آموزان است، یادآوری دشمن شناسی و دشمن ستیزی دانشجویان است؛ ۱۳ آبان یادآور پرچمداری امام عظیم‌الشان است برای بیداری مردم، برای حاکمیت حق و برای کنار زدن نقاب از چهره نفاق خاطرنشان کرد: جوانان ما باید ۱۳ آبان را بشناسند و بدانند که در تاریخ این کشور، رشادت و ایستادگی‌های بسیاری برای اعتلای کلمه حق انجام شده است. جوانان باید بدانند در ۱۳ آبان چه گذشت و جوانان در آن دوران چه کردند و جان خودشان را در طبق اخلاص گذاشتند و باید بدانیم در آن دوران چگون حماسه‌سازی کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جریانی که دیروز شهر‌های ایران را بمباران می‌کرد، امروز منازل مردم فلسطین را بمباران می‌کند و کودکان را قتل عام می‌کنند، اضافه کرد: همان جریان باطل که در جنگ تحمیلی در بانه فاجعه آفرید، در فلسطین جنایت می‌کند؛ آنچه امروز در فلسطین می‌بینیم، نمونه‌اش را در جنگ تحمیلی دیده‌ایم که صدامیان از خدا بی‌خبر چگونه بر سر مردم بانه بمب ریختند و مردم را به خاک و خون کشیدند، امروز همان جریان باطل و همان آمریکا که در جنگ تحمیلی در بانه فاجعه آفرید، در فلسطین جنایت می‌کند؛ همان جریان که دیروز شهر‌های کردستان و خوزستان ما را ویران کرد، امروز خانه‌های مردم فلسطین را ویران می‌کند و اگر دیروز صدام جنایتکار و آمریکایی‌ها و کشور‌های شرور اروپایی مورد محاکمه قرار می‌گرفتند، امروز شاهد این جنایت هولناک به دست آمریکا و رژیم صهیونیستی نبودیم، اما تردید نداریم جبهه حق و فلسطین پیروز خواهد شد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کار‌های بسیاری انجام شده، اما هنوز جای کار در استان وجود دارد، اضافه کرد:‌در شهر‌ها و روستا‌های کردستان به برکت انقلاب اسلامی و مجاهدان، کار‌های بسیاری انجام شده‌است؛ رفع محرومیت در طول چهل سال انجام شده، اما کار‌های دیگری هم در پیش است که باید انجام شود؛ چهره بسیاری از روستا‌ها و شهر‌های ما متفاوت شده، اما باز هم باید تلاش بیشتری صورت گیرد. 

وی از بازارچه‌های مرزی استان به عنوان یک فرصت بزرگ نام برد و گفت: بازارچه‌های مرزی فرصت‌هایی هستند که می‌توانند دادوستد را به صورت قانون‌مند رقم بزنند؛ صنایع دستی در کردستان قابل تجاری‌سازی و صادرات است. بازارچه‌های دائمی برای عرضه صنایع دستی ایجاد شوند. 

رئیس‌جمهور در دیدار با مردم بانه با بیان اینکه کار ارزشمندی که مردم بانه و منطقه انجام می‌دهند، کار کشاورزی است. کار در شهرک صنعتی بانه نمونه بارز فعالیت خوب مردم منطقه است که نیاز است پیشرفته‌تر شود/ف تاکید کرد: زمینه‌های خوبی برای اشتغال جوانان در این سال‌ها انجام شده، اما هنوز کافی نیست و باید تمام بخش‌های اشتغال‌زایی فعال شوند؛ تحصیلات باید در خدمت رفع مشکلات مردم قرار گیرد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->